Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 520 lataushäikkää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juusosto
    Newbiemmer
    • Mar 2015
    • 14
    • Keski-suomi

    E39 520 lataushäikkää

    Morjesmorjes. Eli, viimeviikolla syttyi laturin valo tienpäällä. Kotia pääsin, otin ylkyn ja auto ei ladannut laisinkaan. Seuraavana päivänä toimi normaalisti hetken ja taas syttyi valo, nyt latasi jo liikaa. Eilen vaihdettiin uusi jännitteensäädin (valeon laturi) ja taas toimi..... kunnes sammutin auton ja taas syttyi valo ja ei lataa mitä tässä kannattaa lähtee kattelee, uutta laturia ihan?
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #2
    Katsoitko missä kunnossa liukurenkaat oli? Kun latasi liikaa, niin paljonko jännite oli?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • juusosto
      Newbiemmer
      • Mar 2015
      • 14
      • Keski-suomi

      #3
      Originally posted by HTK12 View Post
      Katsoitko missä kunnossa liukurenkaat oli? Kun latasi liikaa, niin paljonko jännite oli?
      Jännite oli liki 17V käynnissä ja sammuksissa

      EDIT: toinen liukurengas oli tummunut mutta kuitenkin lähti kiiltämään kun vähän putsaili
      Last edited by juusosto; 17-06-2016, 17:48.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10949
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by juusosto View Post
        Jännite oli liki 17V käynnissä ja sammuksissa

        EDIT: toinen liukurengas oli tummunut mutta kuitenkin lähti kiiltämään kun vähän putsaili
        Ei siellä kyllä sammuksissa voi olla 17V. Mittarissa jotain vikaa tms. Sammuttamisen jälkeen siellä pitäisi olla alle 13v, koska silloin sitä virtaa tulee vain akusta (e39 kuluttaa sammuttamisen jälkeenkin virtaa, joten jännite tipahtaa heti).
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • juusosto
          Newbiemmer
          • Mar 2015
          • 14
          • Keski-suomi

          #5
          Originally posted by HTK12 View Post
          Ei siellä kyllä sammuksissa voi olla 17V. Mittarissa jotain vikaa tms. Sammuttamisen jälkeen siellä pitäisi olla alle 13v, koska silloin sitä virtaa tulee vain akusta (e39 kuluttaa sammuttamisen jälkeenkin virtaa, joten jännite tipahtaa heti).
          Voi olla ylkyssäkin vika. Täytyy toisella mittailla. Mitä laturista kannattaa tutkia? Ne liukujutut nyt ainaki on putsattu muttei vaikutusta, pystyykö jotenkin mittaamaan kunnon? Onko laturilla joku oma sulake? Jotenkin tuntuu että joku kosketushäikkä olisi, kun välillä toimii ja välillä ei... laturiin tulevassa liittimessä on 2napaa ja taas laturissa 3pinniä

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎