Eli tällänen ongelma että auto sammui noin 2 -3kk sit 120 km/h vauhista.
Vaihettu on siirtopumppu uuteen, railpaine anturi vaihettu(jako pukkin päässä oleva anturi), Korkeapaine pumppu, Nokka-akselin asento tunnistin vaihettu-
Lupaa mutta ei käynnisty noitenkaan osien jälkeen.
Vikakoodit:
Ennen nokka-akselin asento tunnistimen vaihtoa tuli 6 vikakoodia mitkä olivat rail-pressure, 6 jotain muuta.
Nokka-akselin asento tunnistimen vaihdon jälkeen vikakoodit mitkä antaa nyt ovat: Rail-pressure, DDE:lle jne...
Ennemän täs ihmetyttää se että saa nollattua ja takas tulee Rail-pressulle ja 4 käynnistys yrityksen jälkeen tulee DDE:lle 1 ja sit tulee jotain hehkulle liityvää.
Mutta haitaako toi Hehku nyt sitä käynnistymistä, koska eihän mun tietäkseni hehkua käytettä kesäaikaa?
Vaihettu on siirtopumppu uuteen, railpaine anturi vaihettu(jako pukkin päässä oleva anturi), Korkeapaine pumppu, Nokka-akselin asento tunnistin vaihettu-
Lupaa mutta ei käynnisty noitenkaan osien jälkeen.
Vikakoodit:
Ennen nokka-akselin asento tunnistimen vaihtoa tuli 6 vikakoodia mitkä olivat rail-pressure, 6 jotain muuta.
Nokka-akselin asento tunnistimen vaihdon jälkeen vikakoodit mitkä antaa nyt ovat: Rail-pressure, DDE:lle jne...
Ennemän täs ihmetyttää se että saa nollattua ja takas tulee Rail-pressulle ja 4 käynnistys yrityksen jälkeen tulee DDE:lle 1 ja sit tulee jotain hehkulle liityvää.
Mutta haitaako toi Hehku nyt sitä käynnistymistä, koska eihän mun tietäkseni hehkua käytettä kesäaikaa?
Comment