Tässä nyt hetken ihmetellyt tuota paisuntasäiliön vaihdon jälkeistä elämää.
- Paisuntasäiliö on täytetty ylämerkkiin, uudessa paisarissa 2 palloa ja ilmeisesti MIN ja MAX vanhassa oli vain päässä pallo.
- Kun auton käynnistää paisuntasäiliön taso humahtaa lähes tyhjiin ja vähän matkaa kun ajaa Check coolant varoitus tulee.
- En muista aikasemmin testanneeni, kuuluuko ylävesiletkun olla "tyhjä" kun kone on kylmä?
- Myös sisälle ei tule lämmintä vasta kun kierrokset on 1000rpm paikalla.
Auton sain ilmattua, ei keitä. Lämmöt nousee hiljasessa ajossa max 115 paikkeille yleensä 110 ja laskee kun sähköflekti lähtee päälle. Visko ei tunnu ottavan kiinni.
Matka ajossa pysyy 105-106 paikkeille.
- Kiertovesipumppu toimii
- Webaston kierrossa oleva lisäpumppu ei toimi tällä hetkellä, vaihdan ku saa toisen auton kasaan.
- Visko on vissiin tiensäpäässä.
- Epäilys että vesipumppu ei tuota riittäävä virtausta pienillä kierroksilla.
- Paisuntasäiliö on täytetty ylämerkkiin, uudessa paisarissa 2 palloa ja ilmeisesti MIN ja MAX vanhassa oli vain päässä pallo.
- Kun auton käynnistää paisuntasäiliön taso humahtaa lähes tyhjiin ja vähän matkaa kun ajaa Check coolant varoitus tulee.
- En muista aikasemmin testanneeni, kuuluuko ylävesiletkun olla "tyhjä" kun kone on kylmä?
- Myös sisälle ei tule lämmintä vasta kun kierrokset on 1000rpm paikalla.
Auton sain ilmattua, ei keitä. Lämmöt nousee hiljasessa ajossa max 115 paikkeille yleensä 110 ja laskee kun sähköflekti lähtee päälle. Visko ei tunnu ottavan kiinni.
Matka ajossa pysyy 105-106 paikkeille.
- Kiertovesipumppu toimii
- Webaston kierrossa oleva lisäpumppu ei toimi tällä hetkellä, vaihdan ku saa toisen auton kasaan.
- Visko on vissiin tiensäpäässä.
- Epäilys että vesipumppu ei tuota riittäävä virtausta pienillä kierroksilla.
Comment