Olis etujarrulevyt siinä pisteessä, että niitä olis aika vaihdella. Nettiä selaamalla katsellut, että ATE Powerdisc + keraamiset jarrpualat olisi vain muutaman kympin kalliimpi tavallisiin verrattuna. Mutta onko tavallisessa liikennekäytössä mitään etua sijoittaa noihin power disceihin + keraamisiin paloihin? Kokemuksia? Jotakin keskustelua tältäkin foorumilta löysin, mutta siinä keskustelu tuntui loppuvan vähän kesken, ennen varsinaista johtopäätöstä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrupalat - keraamiset vs tavalliset
Collapse
X
-
Mulla on sigun autossa olleet 2012 loppuvuodesta nuo aten keraamiset palat edessä. Levyjen valmistajaa en muista. Itse olen ollut tyytyväinen. Eivät juuri pölyä ja pöly on vaaleaa, joten vaaleat vanteet pysyy siistin näköisinä.
Eivät toki ota yhtä herkästi (initial bite) kuin alkuperäisen/niiden kaltaiset palat, mutta auto kyllä pysähtyy näillä hyvin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Comment