tiedän palikan täytyy vaihtaa toivotaan et vika on siinä..
Yks keino on myöskin. Ottaa sulakkeet kaikki pois ja yksitellen laittaa takasin paikalleen, samalla tietty yleismittarilla kattoo nouseeko virrankulutus. Luulisi näkyvän jos vuorokaudessa tyhjenee, tai sitte akku niin huono ettei piä virtoja enää. E39 on muistaakseni 15min. valmiustilassa ku sammuttaa auton mutta se virrankulutus on pientä.
Akku on ihan puol vuotta vanha et en usko akun huonouteen vaihoin tänään ihan uuden siilin sinne ku löyty siili hyllytavarana paketissa. olipa hankalassa paikassa muistelin kyl oli hankala vaihtaa mut en ihan noin hankalassa mutta sain sen sinne kun aikani pusasin..
Itse mittaisin sen lepovirrankulutuksen. Osia vaihtelemalla voi tulla korjaaminen kalliiksi. Kun vuorokaudessa tyhjentää, niin kyllä siellä joku reippaasti vie virtaa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment