Elikkäs tommonen 430tkm ajettu 530d eli m57 temppuilee.. Ei vastaa kaasuun niinkuin pitäisi, vaan tuntuu kuin olisi "aja kotiin moodissa". Välillä toimii normaalisti, mutta yleensä ei.. Missä siis voisi olla vika? Molemmat siirtopumput ainakin hurisee ihan normaalisti, muuta en oo vielä selvittänyt kun bluethoot lukiakaan ei enää suostu keskustelemaan auton kanssa.
530D ei vastaa kunnolla kaasuun
Collapse
X
-
Tarkista siirto ja railpaineet sekä ahdot live-datasta. Samalla tietenkin vikakoodit.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Jos ei onnistu kuormituksen aikainen ahtopaineen tarkistus niin kannattaa vilkaista missä kunnossa on välijäähdyttimelle tulevat/lähtevät kumiset ilmaletkut. Itsellä ( 530DA, 470 tkm) tuntui että kulku on pikkuhiljaa heikentynyt vaikka kaikenlaista on laitettukin ( MAP, MAF, Rail-paineen säätimen tiivisteet, turbo, I/P muunnin, kaikki alipaineletkut) matkan varrella. Jonkinlainen "pöhinä" kuului konetilasta kengitettäessä ja pienen etsinnän jälkeen selvisi että ennen EGR venttiiliä oleva tuloilmaletku oli täynnä pitkittäisiä halkeamia joista paine karkaili.Originally posted by syltty View PostElikkäs tommonen 430tkm ajettu 530d eli m57 temppuilee.. Ei vastaa kaasuun niinkuin pitäisi, vaan tuntuu kuin olisi "aja kotiin moodissa". Välillä toimii normaalisti, mutta yleensä ei.. Missä siis voisi olla vika? Molemmat siirtopumput ainakin hurisee ihan normaalisti, muuta en oo vielä selvittänyt kun bluethoot lukiakaan ei enää suostu keskustelemaan auton kanssa.
Aika vähän tuli jerkkua autoon kun laittoi tiiviiksi


Comment
Comment