Aina silloin tällöin syttyy abs ja luistoneston valo tauluun, samalla alkaa nopeusmittari kertomaan omiaan. Usein tekee niin, että herää nollasta ja nousee pikku hiljaa ja sitten pomppaa yhtäkkiä oikeaan nopeuteen.
Lueskelin foorumia ja kysymys onkin, että onko nopeusmittarin kanssa tekemisissä kuskinupolen taka anturi? Auto 520i 8/98 ennen tekniikkapäivitystä.
Ja kuinkas paljon vaikuttaa nuo laakerit? Eteen vaihdettu jo molemmat laakerit, sekä kuskin puolen abs anturi.
Takalaakereista ei tietoa, koska vaihdettu. Mutta kuskin puolen takalaakeri voisi olla vaihto kunnossa, selviää sekin viikonloppuna.
Lisäksi ongelmana on, kun lyö tallan lattiaan suoralla tiellä, alkaa heti vilkuttamaan luistonesto valoa ja en usko että suoralla motarille kiihdyttäessä tuo löisi tyhjää. Aina ei tarvitse sitä tallaa laittaa pohjaankaan kun vilkuttaa luistoneston valoa. Tällöin ei ole abs ja act valoja taulussa.
Kuitenkin kun valot palaa auto toimii normaalisti, absit ei hakkaa vastaan, mutta tosiaan auto ei kiihtyy pätkittäin, ikäänkuin luistonesto estäisi kiihdyttämisen.
Lueskelin foorumia ja kysymys onkin, että onko nopeusmittarin kanssa tekemisissä kuskinupolen taka anturi? Auto 520i 8/98 ennen tekniikkapäivitystä.
Ja kuinkas paljon vaikuttaa nuo laakerit? Eteen vaihdettu jo molemmat laakerit, sekä kuskin puolen abs anturi.
Takalaakereista ei tietoa, koska vaihdettu. Mutta kuskin puolen takalaakeri voisi olla vaihto kunnossa, selviää sekin viikonloppuna.
Lisäksi ongelmana on, kun lyö tallan lattiaan suoralla tiellä, alkaa heti vilkuttamaan luistonesto valoa ja en usko että suoralla motarille kiihdyttäessä tuo löisi tyhjää. Aina ei tarvitse sitä tallaa laittaa pohjaankaan kun vilkuttaa luistoneston valoa. Tällöin ei ole abs ja act valoja taulussa.
Kuitenkin kun valot palaa auto toimii normaalisti, absit ei hakkaa vastaan, mutta tosiaan auto ei kiihtyy pätkittäin, ikäänkuin luistonesto estäisi kiihdyttämisen.
Comment