Announcement

Collapse
No announcement yet.

Herätevirran ryöstö

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wildchild
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2016
    • 256
    • Päijät-Häme

Herätevirran ryöstö

Moi!

Oon laittamassa E39 tuulilasikameraa joka herää tallentamaan automaattisesti kun virrat kytkee. Olis tarkotus laittaa virtapiuhat hardmounttina kattoverhoilun alle ja mulla onkin siihen 12v -> 5v3A convertteri jo tiedossa mutta aloin miettimään mistä sille sitten ryöstäis virran.

Varmaan paras olis suoraan tuolta mankan adapterilta, mutta onko muita fiksuja paikkoja? En haluis tuota jälkiasennusmankkaa ottaa ulos kun johdot on tautisen ärsyttävä pujotella takas sinne. Siellä on kolme kappaletta rca:ta, bassontasonsäädöt, usbjatko, mikrofoni, alkuperäset + adapteri + rattikakesäädin jne..

Kysyn ihan siksi koska mun ymmäryksen mukaan Canväylävehkeissä pitää olla erittäin tarkka noitten sähköjen suhteen. Ei ihan jokapaikasta saa virtaa ryöstää.

Sigun auto. Yritin foorumiakin hakea muttei osunu mitään silmään.
    Bmw 525iA -02
  • peto2
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 8274
    • Järvikylä (Nakkila)

Originally posted by Wildchild View Post
    Moi!

Oon laittamassa E39 tuulilasikameraa joka herää tallentamaan automaattisesti kun virrat kytkee. Olis tarkotus laittaa virtapiuhat hardmounttina kattoverhoilun alle ja mulla onkin siihen 12v -> 5v3A convertteri jo tiedossa mutta aloin miettimään mistä sille sitten ryöstäis virran.

Varmaan paras olis suoraan tuolta mankan adapterilta, mutta onko muita fiksuja paikkoja? En haluis tuota jälkiasennusmankkaa ottaa ulos kun johdot on tautisen ärsyttävä pujotella takas sinne. Siellä on kolme kappaletta rca:ta, bassontasonsäädöt, usbjatko, mikrofoni, alkuperäset + adapteri + rattikakesäädin jne..

Kysyn ihan siksi koska mun ymmäryksen mukaan Canväylävehkeissä pitää olla erittäin tarkka noitten sähköjen suhteen. Ei ihan jokapaikasta saa virtaa ryöstää.

Sigun auto. Yritin foorumiakin hakea muttei osunu mitään silmään.
    Yksi vaihtoehto on ottaa hanskalokeron sulakeboksista vapaasta paikasta, osa siellä olevista sulakkeista kun tulee virtalukon takaa.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10941
      • Joensuu

Eikö tuo olisi helpointa ottaa virta suoraan hanskalokeron takana olevalta sulakerasialta? Siellä on tyhjiä ja kohtia ja sinne saa pinnejä johdonpätkällä höystettynä ostettua suoraan marmorilta.
      e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Wildchild
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2016
        • 256
        • Päijät-Häme

Ahaa, ei eipä tullu moista ees mieleen. Kiitos vinkistä! Jotenkin ajatteli et tyhjät paikat on sitten oikeesti tyhjiä.
        Bmw 525iA -02

Comment

• Wildchild
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2016
          • 256
          • Päijät-Häme

Jeps, tääkin hoidettu. Nro19 oli vapaa eikä sille ollu selitystä siinä sulakekortissa niin mittaus -> virtaa tulee avainta kääntämällä.
          En vaan tiedä miks tääkin piti suunnitella tehtäväks niin monimutkasesti ensin. Selvis ilman muuntajia tai muuta säätämistä kun kävi hakee tupakansytyttimen pohjan ja kytki sen tonne hanskalokeron taakke jemmaan. Tossa alkuperäsessä johdossa on omasta takaa muuntaja ja mitta riitti hienosti viemään se a-pilarin kautta verhoilun alla tohon peilin alle.

Last edited by Wildchild; 18-01-2017, 18:59.
          Bmw 525iA -02

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎