BMW käyttää Philipsiä tai Osrami yleisesti. Koita poltin toisella puolella, toimiiko?
Polttimo toimii vasemmalla puolella ja vasemman puolen toimiva polttimo ei toimi oikealla. Ja lampun pohjaan oikealla tulee jännite kun vilkun laittaa päälle. Mitä ..ttua, ei mee mun kaaliin.
Polttimo toimii vasemmalla puolella ja vasemman puolen toimiva polttimo ei toimi oikealla. Ja lampun pohjaan oikealla tulee jännite kun vilkun laittaa päälle. Mitä ..ttua, ei mee mun kaaliin.
Mitenkäs sen vilkun maadoitus? Ei pala ilman sitä vaikka kuinka tulisi jännitettä.
Mitenkäs sen vilkun maadoitus? Ei pala ilman sitä vaikka kuinka tulisi jännitettä.
Mittasin tuon jännitteen polttimon pidikkeeltä, eikö tuo maa tule siihen?
Joka tapauksessa, touhusin tuossa lampun ympärillä, vilkku päällä ainakin minuutin ja kuinkas ollakaan, rupes omia aikojaan toimiin. Ota näistä selvää
Taas vika päällä. Jos polttimo on irti niin jännite tulee lampun pohjalle.
Kun polttimon laittaa kiinni niin lakkaa jännite tulemasta?:think
Olikin 2003 vuodelta.
Voisikohan olla se kuuluisa takaluukun johtosarja. Yleismittari ei kuormita sitä mitattavaa piiriä, jolloin kannalle tulee täysi jännite jo yhdenkin ehjän kuparijohtimen läpi. Joskus muutkin johtimet saavat kosketusta sen verran että lamppu toimii.
EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Taas vika päällä. Jos polttimo on irti niin jännite tulee lampun pohjalle.
Kun polttimon laittaa kiinni niin lakkaa jännite tulemasta?:think
Olikin 2003 vuodelta.
Kuten tuossa todettiin niin se, että sinne tulee jännite ei vielä tarkoita, että se toimii. Piirille pitää antaa kuormaa, että näkee sen pystyvän myös kuljettamaan virtaa. Tämä onnistuu esim. jännitekynällä, jossa on perinteinen hehkulankalamppu. Ledi ei yhtä hyvä kun toimii pienemmällä virralla.
Last edited by HTK12; 26-07-2017, 13:49.
Reason: Pitäisi ehkä lukea se otsikkokin yhden viestin lisäksi ennen vastaamista.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Tuskin ne kontin johdot korin puolella olevaan vilkkuun vaikuttaa.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment