Eli kylmänä käyntiin, lämpimänä jos heti starttaa, mutta jos seisoo tunnin niin ei sitten millään.. autossa täysin uudet suuttimet. Nokka-akseliasentotunnistimen jäähdyttely ei auta mitään. molemmat pumput käy ja arvot ok käydessä, niin raili kuin siirtokin.
Silloin kuin ei lähde käyntiin, niin rail nousee 80, ja siirto putoaa sahatessa 2.6. Arvot kuitenkin kaikki kokoajan oikein kun käy... eli siirto vajaa 4, ja raili seuraa pyyntöä.
Virrat kun laittaa päälle, niin kuulostaa että ainetta menee suhinan perusteella suoraan railpumpusta läpi... viitsisikö joku kuulostella omastaan että kuuluuko siellä iso suhina jos ehjä vuotoja ei näy missään.
Alkaa käpy palamaan totaalisesti.
Silloin kuin ei lähde käyntiin, niin rail nousee 80, ja siirto putoaa sahatessa 2.6. Arvot kuitenkin kaikki kokoajan oikein kun käy... eli siirto vajaa 4, ja raili seuraa pyyntöä.
Virrat kun laittaa päälle, niin kuulostaa että ainetta menee suhinan perusteella suoraan railpumpusta läpi... viitsisikö joku kuulostella omastaan että kuuluuko siellä iso suhina jos ehjä vuotoja ei näy missään.
Alkaa käpy palamaan totaalisesti.
Comment