Kävi tällainen ikävä tilanne kun möin eilen aina niin hyvin toimineen E39:n uudelle omistajalleen ja heti tänään aamulla käynnistyksen jälkeen oli syttynyt EML-merkkivalo. Ja seuraavan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä ei enää reagoinut edes kaasuun.
Autolla on ajettu 235tkm (vm.2001 facelift). EML-johtosarja on uusittu 70.000km kohdalla joskus vuonna 2005 (jonkun kuitin mukaan).
En varmaan pahasti mene metsään jos ensimmäisenä tilaan uuden kaasuläppäyksikön? Meneekö raadin mielestä liioittelun puolelle jos uusii vielä kerran EML-johtosarjan myös? Vai onko se koko moottorin johtosarja?
Onko vastaavia tapauksia? Onko kenenkään kohdalle osunut koskaan että itse sähköinen kaasupoljin olisi ollut viallinen?
Autolla on ajettu 235tkm (vm.2001 facelift). EML-johtosarja on uusittu 70.000km kohdalla joskus vuonna 2005 (jonkun kuitin mukaan).
En varmaan pahasti mene metsään jos ensimmäisenä tilaan uuden kaasuläppäyksikön? Meneekö raadin mielestä liioittelun puolelle jos uusii vielä kerran EML-johtosarjan myös? Vai onko se koko moottorin johtosarja?
Onko vastaavia tapauksia? Onko kenenkään kohdalle osunut koskaan että itse sähköinen kaasupoljin olisi ollut viallinen?
Comment