Kytkimen työsylinteri pullahtaa ulos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alijou
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 94
    • Lohja

    Kytkimen työsylinteri pullahtaa ulos

    Ensin meni poljin lötköksi, työsylinterin osia oli disintegroitunut kytkinkoppaan. Ja nyt uusi työsylinteri teki saman tempun ilmauksen aikana. Eli miten on mahdollista? Millä sen saa oikein asennettua/tarkistettua? Ohessa vielä kuva työsylinterin reiästä, viisaammat kertoo onko siellä jotain väärin.
    Attached Files
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10113
    • KVLA

    #2
    Onkohan painelaakeri tai haarukka antautunut? Tai jäänyt (pohjaan) jumiin?

    Comment

    • Alijou
      Bimmer Rookie
      • Jun 2007
      • 94
      • Lohja

      #3
      Mikähän mahtaisi aiheuttaa jumiutumisen? Auto on kyllä tammikuun alusta seisonut. Ehjänä ajettu parkkiin ja nyt herättelyn jälkeen kytkin toimi vähän nahkeasti jonka jälkeen antautui kokonaan...

      Comment

      • Heguli 31
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 10113
        • KVLA

        #4
        Arvataan että ruostetta (johtuen seisonnasta) ja muuta paskaa painelaakerin holkilla? Jos näin olisi,niin voisi tuurilla alkaa toimimaan,kun koneen ja laatikon saisi käytettyä lämpöiseksi.

        Comment

        • andhu
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2012
          • 535
          • vihti

          #5
          Näyttäis vähän siltä, ettei toi kytkimen haarukka olis ihan paikoillaan, eli mahdollisesti irronnut toisesta päästä sieltä "nupista"?
          E30 316 Turbo

          Comment

          Working...
          X