Mustaa Miranolia! oma on sillä vedetty ja on hyvä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä mustan sävy autoon (e39)?
Collapse
X
-
Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
-
-
Originally posted by loyalNyt kannattaa Harossi käsitellä se auto jollain erittäin hyvällä vahalla.
Tuo pelkkä lakkapinta on todella pehmeä kaikenlaiselle kosketukselle.
Vahaa päälle ja äkkiä.. Vielä parempi jos saat siihen jossain vedettyä pinnoitteen..
Hieno auto! Mitä kustanti maalaus?
maalit maksoi 185€ ja lakat 120€, lisäksi pohjahommiin tarvikkeet jotain 50-100€. Ruiskutus maalamossa 100€. Itse tein kaikki työt paisi ruiskutukesn niin sai aika halvalla yht. jotain vajaa 500€. Pitää laittaa kuvia kun saa vielä putkiston valmiiksi!e39 M5
Comment
-
-
Originally posted by loyalNyt kannattaa Harossi käsitellä se auto jollain erittäin hyvällä vahalla.
Tuo pelkkä lakkapinta on todella pehmeä kaikenlaiselle kosketukselle.
Vahaa päälle ja äkkiä..
Siis, onko noissa jaappanin ihmeissä todella noin hitaasti kuivuva maalipinta.
Comment
-
-
Joo, niin ne sanoo, mutta luulempa että uusiin autoihin vedetään vaha/ pinnoitus päälle jo tehtaalta lähtiessä. Esim kun niitä kuljetataan laivalla, merivesi syövyttää pintaa todella tehokkaasti, ellei siinä ole mitään vahaa päällä. En millään usko, että tuossa ei olisi pinnassa mitään suoja aineita.
Vaikka autot olisi peitetty, merivesi kosteus pääsee maalipintaan...
Comment
-
-
No iolipa tosiaan edullinen ruiskutustyö!
Maalinpinnan tuoreudesta: Kyselin joskus vuosia sitten Kouvolassa Tappi Keräseltä Kouvolan Automaaleista uuden maalin kuivumisaikoja ja vastaus oli että auton saa ajaa vaikka harjapesuun suoraan maalaamosta, maali ei enää nykyään käyttäydy kuten aikoinaan. Itse tosin olen aina pitänyt taukoa kaikesta kuluttavasta muutama viikko maalauksista, ihan varmuuden vuoksi..---
Comment
-
Comment