Perus probleema, takanta nostokohdat sisässä ja ruosteessa. Tarkoitus olisi hitsata, onko minkä verran purkamista ja onko kuinka vaativa projekti? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 nostokohtien hitsaus
Collapse
X
-
Pohjamuovit pois, takaoven kynnyksen ja keskipilarin muovisuojat irti, matto ylös ja yksi johto tieltä. Sen jälkeen suurimmat vedet puristamalla pois lattiamatosta ja puhallin kuivattamaan loput. Vanha pelti pois ja uutta tilalle. Itse laitoin kulmarautaa vielä tukevoittamaan tuota nostokohtaa. Suurinpiirtein tuollalailla sen viime kesänä tein, eikä tosiaan kovin vaativa homma ole kun itsekin sen pystyin tekemään Kannattaa tosiaan nostaa tuota mattoa ihan reilusti ylös kuivausta varten, itsellä se oli litimärkä aika pitkälle eteenpäin.Ajossa E39 525d Touring, 2001
-
-
Originally posted by Pakasteherra View PostPohjamuovit pois, takaoven kynnyksen ja keskipilarin muovisuojat irti, matto ylös ja yksi johto tieltä. Sen jälkeen suurimmat vedet puristamalla pois lattiamatosta ja puhallin kuivattamaan loput. Vanha pelti pois ja uutta tilalle. Itse laitoin kulmarautaa vielä tukevoittamaan tuota nostokohtaa. Suurinpiirtein tuollalailla sen viime kesänä tein, eikä tosiaan kovin vaativa homma ole kun itsekin sen pystyin tekemään Kannattaa tosiaan nostaa tuota mattoa ihan reilusti ylös kuivausta varten, itsellä se oli litimärkä aika pitkälle eteenpäin.
Comment
-
-
Joskus muistan jonkun korikorjaajan maininneen, että auton oikealla puolella pohjapellin ja lattiaverhoilun välissä kulkee melkoinen nivaska johtoja ja jokunen boksi. Niiden kanssa tarkkana.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
Comment