Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 nostokohtien hitsaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samps
    Newbiemmer
    • Sep 2016
    • 7
    • turku

E39 nostokohtien hitsaus

Perus probleema, takanta nostokohdat sisässä ja ruosteessa. Tarkoitus olisi hitsata, onko minkä verran purkamista ja onko kuinka vaativa projekti? :think
  • Pakasteherra
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 12
    • Oulu

Pohjamuovit pois, takaoven kynnyksen ja keskipilarin muovisuojat irti, matto ylös ja yksi johto tieltä. Sen jälkeen suurimmat vedet puristamalla pois lattiamatosta ja puhallin kuivattamaan loput. Vanha pelti pois ja uutta tilalle. Itse laitoin kulmarautaa vielä tukevoittamaan tuota nostokohtaa. Suurinpiirtein tuollalailla sen viime kesänä tein, eikä tosiaan kovin vaativa homma ole kun itsekin sen pystyin tekemään Kannattaa tosiaan nostaa tuota mattoa ihan reilusti ylös kuivausta varten, itsellä se oli litimärkä aika pitkälle eteenpäin.
    Ajossa E39 525d Touring, 2001

Comment

• Rock-Ola
      Newbiemmer
      • May 2013
      • 11
      • Helsingrad

Originally posted by Pakasteherra View Post
      Pohjamuovit pois, takaoven kynnyksen ja keskipilarin muovisuojat irti, matto ylös ja yksi johto tieltä. Sen jälkeen suurimmat vedet puristamalla pois lattiamatosta ja puhallin kuivattamaan loput. Vanha pelti pois ja uutta tilalle. Itse laitoin kulmarautaa vielä tukevoittamaan tuota nostokohtaa. Suurinpiirtein tuollalailla sen viime kesänä tein, eikä tosiaan kovin vaativa homma ole kun itsekin sen pystyin tekemään Kannattaa tosiaan nostaa tuota mattoa ihan reilusti ylös kuivausta varten, itsellä se oli litimärkä aika pitkälle eteenpäin.
      Kappas, juuri olin aikeissa aloittaa threadia tästä nimenomaisesta aiheesta, kun osui omalle kohdalle eilen: vaihdoin renkaita ja vasen taka nostokohta otti ja rentoutui. Ihan hyvä jos ei tarvitse paalata tuon takia, itse en kuitenkaan osaa tälle tehdä mitään, onko kellään vinkkejä kuka tuon fiksaisi sujuvasti jossain pk-seudun lähistöllä?

Comment

• djs^
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2009
        • 1177
        • Mikkeli

Joskus muistan jonkun korikorjaajan maininneen, että auton oikealla puolella pohjapellin ja lattiaverhoilun välissä kulkee melkoinen nivaska johtoja ja jokunen boksi. Niiden kanssa tarkkana.
        EX :
        -E36 316
        -E36 325
        -E39 523
        -E39 530dA M-Sportx2
        -E60 525dA M-Sport x2
        -E60 545i Matte white
        -E53 x5
        -E91 3xx

Comment

Working...
        X