Hei! Onko kukaan keksinyt helpompaa tapaa iroittaa iskarin ylipäätä sedannista muuta kuin puoli sisustaa purkamalla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 takajousien vaihto
Collapse
X
-
Lyö takalasi rikki, poraa hattuhyllyy reiät mistä pääset iskarin yläpäihin käsiksi.
Ei...Hommaan ei ole oikotietä.
Takapenkit, niskatuet, pilarien verhoukset, hattuhylly, ja kaiuttimet pois paikoiltaan.
Helppoa, menee hommaan ehkä 10min, kun purkaa sisustan.Last edited by Benzi87; 02-05-2017, 00:01.
-
-
Joo sisäkauttahan sinne on mentävä, tuo sisustan purkaminen nyt vielä menee mukavasti, itsellä jopa alle 5min kun on sen verran tuttua, eniten vitutusta aiheuttaa sisälokarien ja tankin täyttöputken irtirepiminen.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostJoo sisäkauttahan sinne on mentävä, tuo sisustan purkaminen nyt vielä menee mukavasti, itsellä jopa alle 5min kun on sen verran tuttua, eniten vitutusta aiheuttaa sisälokarien ja tankin täyttöputken irtirepiminen.
Itse käytän ennemmin irti tukivarren navan puolelta irti, sisäpäätä sen verran auki että löysää, niin saa käännettyä edestä pois ja koiranluun irti.
Huomattavasti helpompi homman.
Mahtuu iskari tämän jälkeen tulemaan pois ilman täyttöputken irrotusta.
Edit: kasaus vaiheessa muistaa vaan tunkata "ajoasentoon", ennen ku kirii tukivarren.
Ei jää tukivarren puslat väännätykselle.
Rahamies jos on niin, uusii samalla koiranluut, kun yleensä aina on suojakumet rikki.Last edited by Benzi87; 02-05-2017, 07:40.
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostMiksi sä sitä täyttöputkea revit irti? :think
Itse käytän ennemmin irti tukivarren navan puolelta irti, sisäpäätä sen verran auki että löysää, niin saa käännettyä edestä pois ja koiranluun irti.
Huomattavasti helpompi homman.
Mahtuu iskari tämän jälkeen tulemaan pois ilman täyttöputken irrotusta.
Edit: kasaus vaiheessa muistaa vaan tunkata "ajoasentoon", ennen ku kirii tukivarren.
Ei jää tukivarren puslat väännätykselle.
Rahamies jos on niin, uusii samalla koiranluut, kun yleensä aina on suojakumet rikki.
Ikinä en ole edes ajatellut mitään niveliä purkaa tuosta kun iskaria otan, kuin tietysti koiranluun tangon. Pitää varmaan ihailla seuraavalla kerralla että saisinko tollein kun vaikka loksujen irrotus on nopeaa hommaa kokeneelle niin on se aika päähän sattuvaa touhua.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
Comment