Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e39 takaovi lukkossa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haavisto_
    Newbiemmer
    • May 2015
    • 25
    • Turku

Bmw e39 takaovi lukkossa

Elikkä nyt kaivattais apua kun kuskin puolen takaovi ei aukea sisä eikä ulkopuolelta ja on lapsilukossa joten mikä avuksi ? Ovipahvi irti ja mitäs sitte ? Luultavammin oven sähkömoottori rikki.

Kiitos jo etukäteen avusta!
  • Night-Wind
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 1534
    • 02

Kun saat ovipahvin irti niin käännät siitä vivusta, joka on uloimpana (lähempänä peltiä).
    Last edited by Night-Wind; 16-05-2017, 20:49.
    ex: BMW E38 735iA -97
    ex: MB W211 E200CDI -03
    ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
    ex: BMW E39 528iA -96
    ex: MB W126 300SE -89
    ex: BMW E34 525iAT -95
    ex: BMW E36 316iA -91

Comment

• Viljo540
      Bimmer Rookie
      • Apr 2012
      • 55
      • KPO

While ur at it....niin pistäppä vähän voidellen niitä lukituskoukkumekanismeja.Mulla oli takaovi kans jumissa ja vaikutti aluks siltä että jotain on ihan rikki.
      Mut laitoin pikkusen crc:tä siihen lukitusmekanismiin,samalla saranoihin jne...ja nyt pelaa kuin bemari
      Sieg Nature!

-2003 e39 touring 525 iA msport- "mustanvärinen"

-2001 e39 touring iA 525- "musta"
      -1998 Zetor 7431-
      -1989 w124 230-
      -1972 El Camino 383cid-
      -1974 Tunturi pappa puch- "Black Pappa"
      -1969 Amazon b20- "Amazzingsson"

Comment

• PacoCrunz
        Bimmer Rookie
        • Sep 2016
        • 82
        • Vantaa

Mulla jumahti tällä viikolla vasen takaovi kiinni. Ei auennut sisältä eikä ulkoa. Sisältä kun veti kahvaa, niin nuppi nousi ylös ja laski taas kahvan mukana alas. Keskuslukko ei tehnyt ovelle mitään. Minulla oli jo hommattuna uusi keskuslukituksen moottori.

Päätin etten rupea purkamaan takapenkkiä ja repimään ovipahvia irti oven ollessa kiinni, koska se on hirveä homma ja ovipahvi ottaa kipeetä. Minulla on myös turvaistuin asennettuna takapenkille.

Tein reikäpannasta noin 50cm pitkän pätkän ja sen toiseen päähän leikkasin loven. En tiedä oliko lovesta käytännössä hyötyä mutta tein sen kuitenkin. Tungin valmistamani rassin takaikkunan tiivisteen välistä auton ulkopuolelta 45 asteen kulmassa kohti lukkomekanismia ja ronklasin rassia edestakaisin ja vipusin ylös ja alas. Pian lukitusnappi nousi ylös ja sain oven auki. Seuraavaksi purin ovipahvin irti ja vaihdoin keskuslukituksen moottorin ja nyt kaikki toimii mainiosti.

Tiirikkarassiksi kelpaa luultavasti melkein mikä vaan peltiliuska, en tiedä oliko tekemästäni lovesta hyötyä, mutta joka tapauksessa näin sain oven auki irroittamatta ovipahvia.
        E60 523ia M-sport -06' @ E85, Stage2 & Xhp
        Ex: E39 520i Sedan -99'

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎