Itse tappelin saman ongelman kanssa.
525ia autoon vaihdoin ja tein kaikki.
Kaikki tukivarret, helat, navat, laakerit, kardaani, perä, vetarit ja hammastanko yms. Vaihdoin uusiin ja jopa renkaat painoitettiin hunterin tasapainoituskoneella. Ei loppunut tärinät siltikään.
Kylmänä ei täristänyt niin paljon mutta lämpimällä täristi enemmän.
Yhden ainoan kerran auto kulki ilman tärinöitä noin 20km kunnes tuli ylämäki ja taas tärrää... silloin oli moottorin tukikumit molemmat halki keskeltä ja toinen vaihdelaatikon kumi.
Voi olla että tärinät liittyy jotenkin vaihdelaatikon/koneen asemointiin.
525ia autoon vaihdoin ja tein kaikki.
Kaikki tukivarret, helat, navat, laakerit, kardaani, perä, vetarit ja hammastanko yms. Vaihdoin uusiin ja jopa renkaat painoitettiin hunterin tasapainoituskoneella. Ei loppunut tärinät siltikään.
Kylmänä ei täristänyt niin paljon mutta lämpimällä täristi enemmän.
Yhden ainoan kerran auto kulki ilman tärinöitä noin 20km kunnes tuli ylämäki ja taas tärrää... silloin oli moottorin tukikumit molemmat halki keskeltä ja toinen vaihdelaatikon kumi.
Voi olla että tärinät liittyy jotenkin vaihdelaatikon/koneen asemointiin.
Comment