Announcement

Collapse
No announcement yet.

-01 530i Vanos rempan jälkeistä ongelmaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lopaka
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 407

-01 530i Vanos rempan jälkeistä ongelmaa

Hei,

Vaihdoin tuossa vanoksen tiivisteet ja pari päivää sen jälkeen syttyi moottorin vikavalo ja koodit antaa molemmista Lambdoista. Eli sain varmaan aikaa imuvuodon.

Etsin kissojen ja koirien kanssa paikkaa mistä imisi ohi, mutta en löydä vuotoa en sitten millään. Kertokaas joku viisaampi mitä olen saanut rikottua/mokattua?

Vai onko molemmat lambdat nyt juuri sopivalla ajankohdalla levinneet?
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

Originally posted by Lopaka View Post
    Hei,

Vaihdoin tuossa vanoksen tiivisteet ja pari päivää sen jälkeen syttyi moottorin vikavalo ja koodit antaa molemmista Lambdoista. Eli sain varmaan aikaa imuvuodon.

Etsin kissojen ja koirien kanssa paikkaa mistä imisi ohi, mutta en löydä vuotoa en sitten millään. Kertokaas joku viisaampi mitä olen saanut rikottua/mokattua?

Vai onko molemmat lambdat nyt juuri sopivalla ajankohdalla levinneet?
    Tuskin on molemmat mennyt samalla. Savutestillä voisi löytää jos ei muuten meinaa löytyä.

Comment

• Lopaka
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2005
      • 407

Tuo valo päätti sitten sammua itsestään ilman koodien nollaamista, kesti pari päivää poissa kunnes eilen syttyi uudestaan. Kokeilin tuossa starttisprayn kanssa etsiä imuvuotoa, mutta ei löytynyt.

Nyt olen alkanut epäillä, että on tullut jotain mokattua tuossa vanoksen kasaamisessa voiko se aiheuttaa nuo vikakoodit molemmille lambdoille?

Comment

• Lopaka
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2005
        • 407

Vika löytyi, otti ilmaa venttiilikopasta. Joku unohti kiristää sen tulppien vierestä... Noh tekevälle sattuu

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎