Autossa on "sportl. fahrw. m. niveauregulierung".  Tasonsäädön ymmärtää mutta mitä käytännössä tuo urheilualusta tarkoittaa?  Mitä tekee korkeusanturin näköinen laite oikeassa etualatukivarressa?  Ja sitten vinkkejä istuimenlämmittimen asennuksiin.Onko joku laittanut automaattisesti lämpiäviä jolloin ei tarvitse hankkia nappuloita kojatauluun?
							
						
					E 39 termistöä
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Sporttialusta tasonsäädöllä on n.30mm vakiota matalampi ja jämympi alusta. Itselläni myös sellainen. Iskarit ja etujouset samaa tavaraa kuin Sachs Performance Kit- alustasarjassa..Originally posted by schäferAutossa on "sportl. fahrw. m. niveauregulierung". Tasonsäädön ymmärtää mutta mitä käytännössä tuo urheilualusta tarkoittaa? Mitä tekee korkeusanturin näköinen laite oikeassa etualatukivarressa? Ja sitten vinkkejä istuimenlämmittimen asennuksiin.Onko joku laittanut automaattisesti lämpiäviä jolloin ei tarvitse hankkia nappuloita kojatauluun?
 Se tukivarren anturi mahtaa olla Xenon valojen korkeusanturi.Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
 E61 530d M-sport -08
 E39 528i Touring -97
 
 Yhteydenotot: [email protected] !!
 
 Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 iskarit
 
 Jos ovat vain pysyneet ehjinä niin varmaan ihan hyvät, ainakin bensamalleissa. Sport alusta on ilmeisesti vielä vähän tavista lujempi. EtusetMitä veikkaatte 140 tkm ajettujen iskarien tehosta?
 voi alkaa antamaan periksi 200tkm molemmin puolin.  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jep, hyvin kolisee, en tiedä oletko pääkaupunkiseudulta mutta en ole kertaakaan onnistunut ajamaan kauppatorilta kadulle ilman että paukkuu.Originally posted by schäferMaavara on tosi pieni (225/60/15) renkaillakin.En ole vielä muovien alle kurkistellut mitä tuhoa siellä tapahtuu kun ajaa kiinni, onko kokemuksia? Mitä veikkaatte 140 tkm ajettujen iskarien tehosta?
 En ole (vielä) mitään vahinkoa nähnyt, mutta pahalta kuulostaa tuo pamahtelu.
 
 Itsellä meni etu-iskarit vaihtoon 215000 km:n kohdalla, ja kyseessä on 530d eli aika painava keula.E93 330d -09
 F11 M550d Touring -12
 E61 LCI 530xDA Touring -07
 E39 LCI 530DA Touring -01
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 En ole pk-seudulta ,tosin käyn siellä usein. Viimeksi sunnuntaina totesin ettei Espoo-Karakallio Lidlin pihasta pääse pois ilman pohjakosketusta...täytynee palata siwan asiakkaaksi ja/tai ostaa lada-hehheh. Mutta lämpöistuimen asennukseen ei ole kukaan kommentoinut, syksy lähestyy eikä tämä kesäkään nyt niin erikoiselta näytä, takapuoli huurtuu. Korjaamon kaveri pelotteli ettei uskalla kättä penkin sisälle työntää erilaisten anturien takia??
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ja mulla on 203tkm ajettu 530da farkkuja n.-30 mm madallettu ja nyt rupee oleen alkup.etuiskarit finaalissa ,toisessa jo paha vuoto.Originally posted by Magic530dATItsellä meni etu-iskarit vaihtoon 215000 km:n kohdalla, ja kyseessä on 530d eli aika painava keula.
 Takapää on paremmassa iskussa kuin etuiskarit.
 Lievää kolinaa pitää keula mutta ei häiritse..varmaan noi iskarit..Last edited by veku; 08-06-2005, 10:47.F11 M550D
 E39 M5
 F26 3.0 Da M-Sport
 E61 535D M-Sport
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Minuakin kiinnostaa vähän, mitä tuollainen Sportliche Fahrwerksabstimmung mit Niveauregulierung käytännössä tarkoittaa. Voiko tasoa säätää jostain napista tuosta vaan, vai pitääkö se tehdä jollain työkalulla? Onko tuollainen varuste ollut ruksattavana lisävarustelistalta, vai onko ne aina jonkin muun valmistajan lisävirityksiä?
 
 Olisi vaan Saksassa yksi pirssi (E39) myynnissä tuolla vermeellä ja vähän pähkäilen sen suhteen. Autolla kun pitäisi päästä myös hirvimetsälle, niin sen vuoksi en haluaisi autooni jatkuvasti maata ryystävää alustaa. E39 530dAt 9/98 E39 530dAt 9/98
 www.ilkansivu.net
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei voi säätää muuta kuin anturia rukkaaamalla, eli aika hankala. Lisäksi tämä säätää vain takapäätä, eli on tarkoitettu siihen että perä pysyy samalla korkeudella ("mataluudella" ;-) riippumatta kuormituksesta, on nimittäin aika matala jo tuo -30mm. En suosittelisi tällaista yhdistelmää jos metsällä pitää käydä, alkaa nimittäin hyvin nopeasti pohja ottamaan kiinni jo ns. hyvälläkin metsätiellä.Originally posted by IdeMinuakin kiinnostaa vähän, mitä tuollainen Sportliche Fahrwerksabstimmung mit Niveauregulierung käytännössä tarkoittaa. Voiko tasoa säätää jostain napista tuosta vaan, vai pitääkö se tehdä jollain työkalulla? Onko tuollainen varuste ollut ruksattavana lisävarustelistalta, vai onko ne aina jonkin muun valmistajan lisävirityksiä?
 
 Olisi vaan Saksassa yksi pirssi (E39) myynnissä tuolla vermeellä ja vähän pähkäilen sen suhteen. Autolla kun pitäisi päästä myös hirvimetsälle, niin sen vuoksi en haluaisi autooni jatkuvasti maata ryystävää alustaa. E93 330d -09 E93 330d -09
 F11 M550d Touring -12
 E61 LCI 530xDA Touring -07
 E39 LCI 530DA Touring -01
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Comment
 
							
						
Comment