Moro,
Otsikon mukaisella pelillä on ongelmia vaihtaa välillä 3-4 automaatilla. Sama ongelma niin normaali- kuin sporttiasenossakin. Jos manuaalilla vaihtaa neloselle, osaa tomaatti heittää vitosen silmään, mutta taas kun nopeuden tippuessa vaihde putoaa kolmoselle se myös jää siihen.
Vaihteiston öljymäärää en tarkistanut, aikoinaan Saabin laatikko oireili liian vähästä öljystä aivan eri tavoin. En ole havainnut missään vaiheessa laatikosta tulleen palaneen käryä. Vika ilmeni pyytämättä ja yllättäen, ilman järjetöntä revitystä tai kestotestiä 5000km@200 km/h. Ja tosiaan "puoliautomaattina" steptronic- puolella käyttäen kaikki toimii ok.
Insp 2:lle on jo aika tilattu (kilsoja muuten takana n 200 tkm), tuolla vika selvinnee. Jos jollain ollut vastaavaa, kiinnostaisi tietää mikä aiheutti ja paljonko lompakko keveni.
Otsikon mukaisella pelillä on ongelmia vaihtaa välillä 3-4 automaatilla. Sama ongelma niin normaali- kuin sporttiasenossakin. Jos manuaalilla vaihtaa neloselle, osaa tomaatti heittää vitosen silmään, mutta taas kun nopeuden tippuessa vaihde putoaa kolmoselle se myös jää siihen.
Vaihteiston öljymäärää en tarkistanut, aikoinaan Saabin laatikko oireili liian vähästä öljystä aivan eri tavoin. En ole havainnut missään vaiheessa laatikosta tulleen palaneen käryä. Vika ilmeni pyytämättä ja yllättäen, ilman järjetöntä revitystä tai kestotestiä 5000km@200 km/h. Ja tosiaan "puoliautomaattina" steptronic- puolella käyttäen kaikki toimii ok.
Insp 2:lle on jo aika tilattu (kilsoja muuten takana n 200 tkm), tuolla vika selvinnee. Jos jollain ollut vastaavaa, kiinnostaisi tietää mikä aiheutti ja paljonko lompakko keveni.
Comment