Millä olette saanu sisemmän raidetangonpään irtoamaan? Itse olen mielestäni kokeillut kaikkia keinoja, runsasta wd40 käsittelyä, lämmittämistä kaasupolttimella, vasara on laulanut jne.. joten jos jollain olisi hyviä vinkkejä niitä otetaan vastaan!:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Sisempi raidetangon pää
Collapse
X
-
Lämpöä, reilun mittainen vipuvarsi ja kopautus moskalla vipuvarteen. Eipä siihen oikein muita kikka kolmosia ole.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
AGA avain ja/tai kunnon irroitusöljy esim. asetooni/atf seos.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by BMA46 View PostMillä olette saanu sisemmän raidetangonpään irtoamaan? Itse olen mielestäni kokeillut kaikkia keinoja, runsasta wd40 käsittelyä, lämmittämistä kaasupolttimella, vasara on laulanut jne.. joten jos jollain olisi hyviä vinkkejä niitä otetaan vastaan!:think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Hitsaa sisäpallo jumiin, väännä ulkopäästä tavara irti.
Tämä homma lienee jo paketoitu mutta vinkiksi kaikille muille. Osassa autoista sisäpäätä ei pääse hyvin vääntämään niin tuo konsti on pettämätön.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment