Olisin kysynyt että kuuluuko tuon anturin itsessään tuottaa jonkinlaista jännitettä kun rengasta pyörittää? Olen kokeillut 4 eri anturia kahteen eri laakeriin ja en ole kyllä saanut minkäänlaista jännitettä aikaan :think Tuon anturin ja hammastuksen välin olen mitannut ja vähän reilu 1 milli ollu väliä ja olen sen anturin pohjan putsannut. Voiko olla että molemmissa laakereissa on hampaat ruostunu vai oisko siellä jotain magneettipölyä mikä sekottaa anturia. En haluais turhaan vaihtaa uutta laakeria jos vika ei ole siinä. Jännite mikä tulee boksilta on 6.5 ja 7.5 voltin väliltä se vaihteli ku laakeria pyöritti. Inpaa ei ole käytössä, vaan bmw scanner. Kiitos jos joku viisaampi osais neuvoa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 96 etu abs anturi..
Collapse
X
-
Siinä laakerissahan on "hammastus" siinä laakerin pölyprikassa ja ne ei kyllä ruostu. Se ei kyllä salli juurikaan olla lommolla. Tarvike anturit ei kestäkkään kovinkaan kauan. Olen myös törmännyt että abs anturin reikä on ollut sen verran hapettunut, siis muuttunut pölyksi, että anturin etäisyys meni liian lähelle kehää. Noissa tapauksissa skoopilla katsottaessa signaalia tuli mutta taso ei ollut oikea. Sitten kannattaa tarkistaa onko autosta tuleva abs liitin kunnossa ja johdot eivät ole hapettuneet.Ajoitustyökalujen vuokraus: M42/M50/M52/M60/M62/M62tu
M47/M57/n/tu
N43, N47
Vuokraan tallia Oulussa, jossa on nosturi ja paineilma!
Osia:
https://photos.app.goo.gl/wtFZV9i2HA4NUXoS8
Tämän hetken kilvelliset pihan täytteet:
MB AMG C32 -01
Alpina B3 -94
120d -09
520ia -81
535d -11
535d -12
750il -92
750il -00
Comment
-
Comment