Onkohan seuraava vika vai ominaisuus? Vaihdekeppi täristää 2 vaihteella n.2500 kierroksesta ylöspäin. Muilla vaihteilla tärinää ei esiinny eikä kakkosellakaan alemilla kierroksilla. Vaihdekeppi täristää 2:lla myös kun vetoa löysää ja kierrokset ovat yli sen 2500. Auto on 530D 2001 manuaali, jolla ajettu nyt 150tkm.
Onko kyseessä ison dieselkoneen ominaisuus vai vika esim moottorin tuennassa/kardaanissa tms, joka kannattaisi selvittää ennenkuin jotakin kalliimpaa rikkoontuu?
Itse en ollut asiaan kiinnittänyt sen kummemmin huomiota (takana 30000km), mutta tuttavani väitti koeajon yhteydessä, että tärinä ei olisi normaalia. Tärinä on esiintynyt minun omistamisen aikana aina ja ei ole omasta mielestäni ainakaan pahentunut.
Onko muilla 530 tai BMW:n omistajilla vastaavia kokemuksia?
Onko kyseessä ison dieselkoneen ominaisuus vai vika esim moottorin tuennassa/kardaanissa tms, joka kannattaisi selvittää ennenkuin jotakin kalliimpaa rikkoontuu?
Itse en ollut asiaan kiinnittänyt sen kummemmin huomiota (takana 30000km), mutta tuttavani väitti koeajon yhteydessä, että tärinä ei olisi normaalia. Tärinä on esiintynyt minun omistamisen aikana aina ja ei ole omasta mielestäni ainakaan pahentunut.
Onko muilla 530 tai BMW:n omistajilla vastaavia kokemuksia?
Comment