moro! auto ei siis käynnisty, ollut obd:ssä alkusyksystä, vika koodeja oli ollut vaikka kuinka paljon ja nollauksen jälkeen näytti ilmeisesti vain nokka anturin vikakoodia, syöttöpaine ja railpaine olivat kuulemma ok, paineita obd herra ei enää muistanut ja ei ole diisseleihin kovinkaan paljoa ennen perehtynyt, käsittääkseni bensa-autoissai vaaditaan eri paineta toimiakseen, en tiedä. eli mistä tässä tapauksessa lähtisi liikkeelle?
foomumilla ristiriitaista tietoa nokka anturista, osa sanoo että pitäisi lähteä käyntiin vaikka nokka anturi sökö, osa taas ettei välttämättä lähtisi. autoon oli vaihdettu muutama suutin juuri ennenkö minulle tuli , toimi noin 100km ja auto jäi tien varteen, itsekkään en ole diisseleihin kummemmin perehtynyt aijemmin. saako obd:stä luotettavaa tietoa startatessa, kun auto ei kerran käyntiin lähde, syöttöpaine ilmeisesti vakio virta päällä ja käydessä, entä rail virta päällä/startatessa?
mitä kaikkia voin itse käydä läpi, ennenkö vien korjaamolle?
foomumilla ristiriitaista tietoa nokka anturista, osa sanoo että pitäisi lähteä käyntiin vaikka nokka anturi sökö, osa taas ettei välttämättä lähtisi. autoon oli vaihdettu muutama suutin juuri ennenkö minulle tuli , toimi noin 100km ja auto jäi tien varteen, itsekkään en ole diisseleihin kummemmin perehtynyt aijemmin. saako obd:stä luotettavaa tietoa startatessa, kun auto ei kerran käyntiin lähde, syöttöpaine ilmeisesti vakio virta päällä ja käydessä, entä rail virta päällä/startatessa?
mitä kaikkia voin itse käydä läpi, ennenkö vien korjaamolle?
Comment