Eli lasin ja peräluukun vaihto menossa. Ainut mikä hankalaa,kuinka toi takalasin pyyhin paketti irtoaa lasista.Varsi ja mutterit irti,mutta kuinka loppu lähtee.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Touring -99,kuinka irtoaa takalasin pyyhin paketti?
Collapse
X
-
Originally posted by kyf View PostEli lasin ja peräluukun vaihto menossa. Ainut mikä hankalaa,kuinka toi takalasin pyyhin paketti irtoaa lasista.Varsi ja mutterit irti,mutta kuinka loppu lähtee.....
Pyyhkijän akselimutterin alla on siis vielä toinen mutteri ja vaikka se lähtisikin poies niin ihan siinä vaiheessa ei kannata hurrata... Poraamista jos haluaa hyödyntää niin luonnolisesti uuden akseliholkin tulet tarvitsemaan.
Toki jos uusi kahva on jo valmiina niin sitten kannattaa aivan surutta rälläköide kahvan muoviosuudet poies ja sitten vetää koko akseliholkki lasista läpi viilapenkkiin lopputyöstöä varten.Last edited by tansju; 01-05-2018, 21:58.
-
-
Originally posted by tansju View PostJuuri eilen saman operaation tehneenä voin todeta että hyvin suurella todennäköisyydellä ei ehjänä mitenkään, kahva näet hapettuu mutterinsa alta niin tehokkaasti akselin alumiiniholkkiin että vasta kun sain about 98% ko. holkkia porattua poies niin napsahti kahva käteen.
Pyyhkijän akselimutterin alla on siis vielä toinen mutteri ja vaikka se lähtisikin poies niin ihan siinä vaiheessa ei kannata hurrata... Poraamista jos haluaa hyödyntää niin luonnolisesti uuden akseliholkin tulet tarvitsemaan.
Toki jos uusi kahva on jo valmiina niin sitten kannattaa aivan surutta rälläköide kahvan muoviosuudet poies ja sitten vetää koko akseliholkki lasista läpi viilapenkkiin lopputyöstöä varten.
Comment
-
Comment