Announcement

Collapse
No announcement yet.

525d pitkä starttaus ja dieseli haisee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buubaa
    Bimmer Rookie
    • May 2013
    • 140
    • Lahti

    525d pitkä starttaus ja dieseli haisee

    Mistähän lähtee vikaa ettiin kun 525d vaatii sellasen n. 4sekunnin starttauksen et hörähtää käyntiin? Paikallaan kun on pidempään tyhjäkäynnillä niin alkaa diisseli haiseen aika voimakkaasti.
  • okko
    BTCF Honorary Member
    • Apr 2005
    • 1763
    • Honkajoki

    #2
    Onhan nyt varmasti kyseessä D, ei TDS.
    Naftan käry viittaa tietysti vuotoon ja tuo vuoto vaikuttaa käynnistymiseen.
    Auto käyntiin, konepeitto auki ja sähkövalo käteen. Kurkistus auton alle saattaa myös kannattaa
    When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

    Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

    Comment

    • walopower
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2012
      • 294
      • Espoo

      #3
      Suuttimet vuotaa.
      Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

      Comment

      • buubaa
        Bimmer Rookie
        • May 2013
        • 140
        • Lahti

        #4
        Kyllä ihan d on kyseessä, facelifti kun on. Näkyvää vuotoo ei konehuoneesta löydy, kuivaa on. Onkos suuttimien vuodolle muuta tehtävissä kun uudet suuttimet?

        Comment

        • buubaa
          Bimmer Rookie
          • May 2013
          • 140
          • Lahti

          #5
          Nostellaas tätä vähän kun uutta "tietoo", haju on lakannu mutta vastapainoks ruvennu tuleen länttiä maahan asti. Läntti ei tule keskelle vaan vähän kuskinpuolelle päin. Haju kun on kadonnu nyt lämpimällä kelillä niin viittais ehkä webastoon mut se ei taida selittää pitkää starttausta?

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            #6
            Originally posted by buubaa View Post
            Nostellaas tätä vähän kun uutta "tietoo", haju on lakannu mutta vastapainoks ruvennu tuleen länttiä maahan asti. Läntti ei tule keskelle vaan vähän kuskinpuolelle päin. Haju kun on kadonnu nyt lämpimällä kelillä niin viittais ehkä webastoon mut se ei taida selittää pitkää starttausta?
            Linjat vuotaa ja sitten siellä on sen verran ilmaa että sahauttaa?

            Nyt vain tutkimaan mistä vuotaa.

            Comment

            • Clavurion
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 9142
              • Oulu

              #7
              Avaat kuskin penkin kohdalta pohjamuovin, niin eiköhän se vuotopaikka sieltä löydy. PA-putki hapantunu tai siirtopumpun pääty vuotaa.
              E39 530dA -02 M-Sport
              E53 X5 3.0dA -06 Sport
              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎