Kannattaako????
Omituinen kysymys jos/kun kukaan ei tiedä onko käytettävä raha ostettaessa ja käytettäessä rajallista...jne? Jos pelkkä maksimaalinen kuutiotilavuus ratkaisee "kannattavuuden", ei e39 olisi koskaa 540 pienempää tehtykään.
"Kannattavin" ostos kokonaistaloudellisesti on -99-01 520.
Hemi jo totesikin, että määrittele ensin mitä kannattavuus tarkoittaa sinulle. Taloudellisesti ajateltuna ei kannata ostaa bemaria ollenkaan
Mutta jos huoltovapautta ajattelit, niin mahdollisimman uusi 520, ja sitten jos tehoa, niin 528. 523 sitten kompromissina välistä. Kerro edes paljon budjetti, niin osaa arvuutella edes hieman.
Ja madallussarjoja noihin saa yleensä sieltä mistä muihinkin. Siis ei maitokaupasta kuitenkaan.
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
500-sarjaanhan tuli 9/98 käytännössä uusi auto vaikka e39:nä pysyikin. Näin siis hieman liioiteltuna, mutta suurinpiirtein kaikkia vikoja/ominaisuuksia paranneltu.
500-sarjaanhan tuli 9/98 käytännössä uusi auto vaikka e39:nä pysyikin. Näin siis hieman liioiteltuna, mutta suurinpiirtein kaikkia vikoja/ominaisuuksia paranneltu.
Juu esim itellä ollu seuraavaa vikaa 210tkm ajetussa 525tds -97
3*pyörän laakeri
Kytkin (oma moka)
Kaikki jarrut täysin loppu (levyt jne)
Tukivarsia pari kappaletta (takaa)
Kallistuksen vakaajan pystytangot
Hammastanko ohjaus narisee
Nämä esiintynyt itellä 40tkm ajalla.
Luulisin et noihin ois puututtu, kun tuntuu et muillakin ollut samaa ongelmaa...
Jos jollain on linkki mikä on muuttunut niin vois laittaa, vaihto 530d/535d mielessä.
Comment