Ilmeisesti tuo suojaa jotain , mutta mikähän lie perimmäinen tarkoitus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 keulasuojus
Collapse
X
-
siis nyt en tajua
jos hetkellisesti olisi tulossa paljon kiveniskemiä niin semmoseen paikkaan ei minusta tartte mennä bmw:llä.
Ja jos pitkältä ajalta pelkää kiveniskuja niin ennemmin keulan/konepellin maalaus kerran vuoteen kuin tommonen.
Mitä v***n järkee on ostaa nättiä auto jos edes AIKOO käyttää tommostaG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Tuo saattaa olla joissakin osavaltioissa ollut vaikkapa hyönteissuojana, esim maissialueiden heinäsirkkaparvet ovat melko yleisiä ja se tekee autollekin pahaa, jos ei muuten niin pesun kannalta.
Rumahan se on, mutta niin vaan alkuperäinen käyttötarkoitus unohtuu monesta asiasta kun joku näkee jotakin ja haluaa matkia syystä tai toisesta.. Samasta syystä olen nähnyt monta kotteroa ilman toista etuvaloa (koska Ruotsin isojen poikien turbovehkeissäkään ei ole) vaikka valon tilalta ei oteta mitään ilmaakaan.. Tai venäjällä vahva uskomus maadoitushärpäkkeen toiminnasta, vaikka se ei ylettäisi edes maahan asti. Pääasia että muut autoilijat ottavat tosissaan.---
Comment
-
-
Saksassa oli yleinen uskomus, ettei auto näy tutkassa kun on tuollaiset nahkahousut keulallaAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Olisiko ohjaamaan öttiäiset pois tuulilasilta? Kantikkaissa maastureissa on tosin todettu konepellin etureunaan asennettavien matalien pystylevyjen vähentävän auton ilmanvastusta. Ja tämä on fakta, ihme kyllä. Juuri tuon kuvanmuotoiset ja samoin sijoitetut levyt veivät maasturin tuulilasialueelta paineen pois ja koko auton ilmanvastus muuttui paljon pienemmäksi.---
Comment
-
Comment