Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e39 540 98vm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reppu
    Newbiemmer
    • Jun 2018
    • 11
    • tampere

bmw e39 540 98vm

joo elikkäs olen nyt uusi 540 omistaja ja aattelin heti kysyy et startatessa kuskinpuolen nokasta kuuluu kilahdus ja tyhjäkäynnillä oikeen pieni naputus et onko todennäköstä jakoketjun ohjuri menossa rikki? sitten vielä et onko näissä vehkeissä jarrupalojen tunnistin? kiitos
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

Originally posted by Reppu View Post
    joo elikkäs olen nyt uusi 540 omistaja ja aattelin heti kysyy et startatessa kuskinpuolen nokasta kuuluu kilahdus ja tyhjäkäynnillä oikeen pieni naputus et onko todennäköstä jakoketjun ohjuri menossa rikki? sitten vielä et onko näissä vehkeissä jarrupalojen tunnistin? kiitos
    Jos ääni sieltä jakopään suunnalta kuuluu, niin vika luultavasti siellä. Kyllä on jarrupalojen tunnistimet.
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Reppu
      Newbiemmer
      • Jun 2018
      • 11
      • tampere

jaahas ny saa vetää pelko persiissä et kestää vähä päälle viikon ennenko pääsee vaihtaan ja mistä porukka on tilaillu noita jako pään osia ku kaikki mitä oon löytäny niin on 09/98 laahaimia ja kiristimiä vai meneekö ton vuotisekki kun käsittääkseen tos ei oo viä vanos systeemii

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎