en löytänyt vastaavaa poksahteluoire threadia hetken etsiskeltyäni niin laitetaan tästä tulemaan.
Tänään ilmeni uusi oire kierrosten heittelyn ja imuvuotojen etsiskelyjen ohelle,
eli kun lähtee kiihdyttään 1 vaihteella, niin noin 5000rpm kohalla tuntuu/kuuluu kuskin penkin oikealta puolelta aika tarkalleen,
noin 2-5 sellaista nopeata poksahdusta ja sen jälkeen kiihtyy normaalisti sinnne 6500rpm ja vaihtaa seuraavalle.
Perstuntumalta ja automaattilootan rakenteesta hirveästi tietämättömänä sanoisin että ratas pomppisi yli toisesta suurimman väännön kohdalla, joka on aika lohduton ajatus
. mitään muuta vikaa ei ole lootan toiminnassa mitenkään päin ollut jossei huomioi kierrosten heittelyn suhteen jotain vaihteiden ripeitä vaihtovälejä sen takia...
Tehot on aika hyvin tallessa ja näin pois päin käy tasaisesti muuten. e39 6/1999 523 farkku ja ainakin mittarin mukaan ajettu 170tkm.
Muilla vastaavaa, voiko olla yhteydessä tuohon moottorin ajoittaiseen takkuamiseen?
On kokeiltu D vaihteella, S vaihteella ja ihan pakko ykköselläkin.
Tänään ilmeni uusi oire kierrosten heittelyn ja imuvuotojen etsiskelyjen ohelle,
eli kun lähtee kiihdyttään 1 vaihteella, niin noin 5000rpm kohalla tuntuu/kuuluu kuskin penkin oikealta puolelta aika tarkalleen,
noin 2-5 sellaista nopeata poksahdusta ja sen jälkeen kiihtyy normaalisti sinnne 6500rpm ja vaihtaa seuraavalle.
Perstuntumalta ja automaattilootan rakenteesta hirveästi tietämättömänä sanoisin että ratas pomppisi yli toisesta suurimman väännön kohdalla, joka on aika lohduton ajatus

Tehot on aika hyvin tallessa ja näin pois päin käy tasaisesti muuten. e39 6/1999 523 farkku ja ainakin mittarin mukaan ajettu 170tkm.
Muilla vastaavaa, voiko olla yhteydessä tuohon moottorin ajoittaiseen takkuamiseen?
On kokeiltu D vaihteella, S vaihteella ja ihan pakko ykköselläkin.
Comment