Löytyy tollanen -02 e39 530d johon vaihdettu gt2260v ahin ja softattu.
Silloin tällöin luen livedataa ja vikakoodeja huvikseen ja alkoi antamaan presupply pressuresta 4704 vikakoodia. Nyt alkoi jo huomaamaan tehon puutoksena ja kerran löi tauluun sammuttaessa fuel injection system viestin. Tankin pumppu parikymmentä tuhatta ajettu pierburg ja penkin alle kokeiltu kahta eri tarvikepumppua. Polttoaine putsari vaihdettu, tarvike tosin. Erikoista on että herjan jättäessä on siirtopaine ollut 3.5 tai 3.6 bar. Inpan livedataa lukemalla on siirtopaine ollut nyt alimmillaan 3.18 eikä vetänyt yhtään. Voiko tarvikepumppu tai suodatin aiheuttaa tämän, tai se paine anturi suotimen päällä?
Silloin tällöin luen livedataa ja vikakoodeja huvikseen ja alkoi antamaan presupply pressuresta 4704 vikakoodia. Nyt alkoi jo huomaamaan tehon puutoksena ja kerran löi tauluun sammuttaessa fuel injection system viestin. Tankin pumppu parikymmentä tuhatta ajettu pierburg ja penkin alle kokeiltu kahta eri tarvikepumppua. Polttoaine putsari vaihdettu, tarvike tosin. Erikoista on että herjan jättäessä on siirtopaine ollut 3.5 tai 3.6 bar. Inpan livedataa lukemalla on siirtopaine ollut nyt alimmillaan 3.18 eikä vetänyt yhtään. Voiko tarvikepumppu tai suodatin aiheuttaa tämän, tai se paine anturi suotimen päällä?
Comment