Mikähän mahtaa olla omassa vikana kun matalilla kierroksilla isolla vaihteella venttiilit kilkattaa?! Oisko ketjunkiristin tai ketju venynyt ?autolla alle 300tkm ajettu ni ei pitäs vielä lopussa olla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 venttiilit sekoaa
Collapse
X
-
Originally posted by Mike_sss View PostMikähän mahtaa olla omassa vikana kun matalilla kierroksilla isolla vaihteella venttiilit kilkattaa?! Oisko ketjunkiristin tai ketju venynyt ?autolla alle 300tkm ajettu ni ei pitäs vielä lopussa olla..
-
-
Originally posted by Mike_sss View PostEi kellään ole ollut samoja oireita? Ei varmaan tarvi mitään lukitus työkaluja vaihtaakseen nokkien välissä olevan kiristimen?e39 540ia m-sport -01
Opel Commodore gs -67
Opel Rekord r6 -85
Opel Senator 3.0 24v -89
Comment
-
-
Tuleeko varmasti koneen sisältä?
Jos saisit toistettua äänen ollessasi auton ulkopuolella ja kuuntelemalla eri puolilta, saattaisi valaista.
Esim. kaveri rattiin, jalka tiukasti jarrulle ja D päällä kaasuttelee varovasti (tai jos manuaali, 1. silmään ja kytkintä nostaa hiukan...)?
Tulee vaan mieleen oma 530, jossa pitkään metsästin metallista kilkatusta.
Oli lämpösuoja osittain irti...
Comment
-
-
Originally posted by Mike_sss View PostMikähän mahtaa olla omassa vikana kun matalilla kierroksilla isolla vaihteella venttiilit kilkattaa?! Oisko ketjunkiristin tai ketju venynyt ?autolla alle 300tkm ajettu ni ei pitäs vielä lopussa olla..
Oisko kyseessä ihan perinteistä kilinää (=karstaisen koneen hehkusytytystä)
Ootko kattonut sytytystulpat? Jos kovin öljyiset/karstaiset, fiksaa ensin se ennenkuin kosketkaakn jakopäähän. Näissä jakopää on yleensä se viimene kohta joka pitää rempata.Last edited by Havis; 04-08-2018, 21:48."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostJotenkin kuulostaa että ollaan lähdössä tekemään helvetin isoo remonttia tietämättä varsinaisesti ongelman syytä. Ennustan suurta rahojen tuhlausta. Ei ole mitää takeita että ketjuremppa muuttaisi mitään.
Oisko kyseessä ihan perinteistä kilinää (=karstaisen koneen hehkusytytystä)
Ootko kattonut sytytystulpat? Jos kovin öljyiset/karstaiset, fiksaa ensin se ennenkuin kosketkaakn jakopäähän. Näissä jakopää on yleensä se viimene kohta joka pitää rempata.
Comment
-
-
En kyllä keksi miten ketju/kiristimet voisi aiheuttaa venttiilien kilkatusta ilman, että olisi jo paljon suurempia ongelmia. Itse veikkaan kyllä äänen tulevan ihan jostain muualta kuin venttiileistä. Jos olet varma, että tulee venttiileistä, niin ota venttiilinkoppa irti ja vilkaise miltä näyttää.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment