Talveksi täytyis löytää joku projekti ja e39:siä tekisi mieli. Osaisko joku valaista minkä ikäisen saa vielä ahtaa luvallisesti? 00 asti taisi saada mutta näissä tuntuu olevan aina jotain pykäliä iän kanssa. Tiedossa olisi 528 manuaali käyttöönotto 29.8.1996:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 turbotus?
Collapse
X
-
Originally posted by sarvijärvi View PostTalveksi täytyis löytää joku projekti ja e39:siä tekisi mieli. Osaisko joku valaista minkä ikäisen saa vielä ahtaa luvallisesti? 00 asti taisi saada mutta näissä tuntuu olevan aina jotain pykäliä iän kanssa. Tiedossa olisi 528 manuaali käyttöönotto 29.8.1996:think
Tuo 528 on hyvinkin varmasti euro2 mikä on hyvä tuon turbotuksen kannalta.
-
-
Ekat euro3 luokan autot taisi tulla vasta 1997, joten vanhempien ahtaminen onnistuu lain puitteissa varmasti.
Jos auto on 97 tai uudempi, kannattaa tarkistaa konttorilta minkä päästönormin mukaan se on hyväksytty.
528i on siinä mielessä hyvä valinta ahtokäyttöön, että siinä on jo tehtaan jäljiltä iso zf. Sama kuin E36 m3 ja 328 malleissa.
Mitä meinasit tehdä abs yksikön kanssa? Se tulee aika pahasti tielle jos "Top mount" turboa käyttää.
Comment
-
-
Originally posted by sotaherra View Poste39 ahtaminen itelläkin mielessä mutta ongelmana vetarit. nyt sain jo molemmat poikki vaparina sateella. mitä kannattaa laittaa tilalle.
edit. autona siis 523iOnkai noita e39:jä ahdettuna täällä päin montakin eikä yhdestäkään ole orggis vetarit antanu periksi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Niin eli ongelma ei nyt ole heikot vetarit, vaan se kemppiperä
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by sotaherra View Postsateella kesken pyörityksen loppu veto. 3 viikkoo ja 3 paria renkaita kesti alkuperäset. koitetaan jos seuraavat kestäis pidempään. ja meni siis kesken pyörityksen eikä kytkinpommia antaessa. kemppiperä kun ei vielä ollu rahaa laittaa oikeeseen lukkoon.Taitaa katketa siihen rykimiseen, kun ei oo voimaa ja joutuu pommia antamaan.
X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Ostat e39 m5 perän takakannen ja e38 typ210 perän (löytyy ekoista e38 malleista) vetarin tumpit saattaa joutua vaihtamaan. Ite löysin sopivat e32 typ210 perästä.
Sitten ostat e39 540/530d vetarit ja lyhennät kardaania parisen senttiä.
Näin sulla on melkosen vahva perä, johon sopii typ210 lukkoyksiköt.
Comment
-
-
Originally posted by 320i View PostOstat e39 m5 perän takakannen ja e38 typ210 perän (löytyy ekoista e38 malleista) vetarin tumpit saattaa joutua vaihtamaan. Ite löysin sopivat e32 typ210 perästä.
Sitten ostat e39 540/530d vetarit ja lyhennät kardaania parisen senttiä.
Näin sulla on melkosen vahva perä, johon sopii typ210 lukkoyksiköt.
Comment
-
Comment