Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52b25 ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegas
    BTCF Member
    • Apr 2009
    • 62
    • pohjola

    M52b25 ongelma

    Heps. Eli rupesi toi 97 523 sammuilemaan. Ei mitään oireita ennakkoon, kone vain kuolee, kuitenkin eroaa muista ketjuista sillä että lähtee heti hyvin käyntiin ja pelaa hyvin. Inpalla luettu x2 ei mitään koodeja eikä livessä outoa. Viime talvena teki kerran parkista peruuttaessa, nyt kesällä ja syksyllä 4 kertaa ja tihenevästi ja vain ajosta, ei paikallaan tyhjäkäynnillä. Olisiko kellään ideoita??
  • Vegas
    BTCF Member
    • Apr 2009
    • 62
    • pohjola

    #2
    Ja auto automaatti, eli eniten tehnyt kun laittaa vaihteen ja nostaa jarrulta jalan. Myös kerran moottorijarrutuksessa ja kerran tasakaasulla...

    Comment

    • Zetz
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 3232
      • Joensuu

      #3
      polttoaine pumppu ja/tai suodatin. ei anna vikakoodia, pumppu ei vaan jaksa kunnolla pumpata soppaa
      puh/txt/whatsapp: 0452673541
      näillä mennään talvella:
      e39 523ia arctic silver
      e87 116i Japanrot
      ja näillä kesällä:
      e30 328i *Rot m50b28

      Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
      ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

      Comment

      • Vegas
        BTCF Member
        • Apr 2009
        • 62
        • pohjola

        #4
        Voisko olla, kuitenkin vetää yläpäästä koko ajan hyvin.

        Autoon vaihdettu noin 2 vuoden aikana alipaine puolelle kaikki kun piti separaattori uusia. Vanoksen o renkaat. Tiivisteitä repullinen ja kesällä päästöt erinomaiset..

        Sillä kyselen voiko joku anturi aiheuttaa vaikka ei koodia annakkaan, ajosta kun teki kiekka mittari toimi koko ajan, eikä live datassa outoa nokallakaan kun adapt nollauksen jälkeen käyttelin lämpimäksi, tämänkin jälkeen kerran sammunut...

        Comment

        • mcleod
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 60
          • Ruovesi

          #5
          Minun 528 teki ihan samaa pitkään eikä koodeissa ollut mitään, kunnes sitten vihdoin ilmestyi kampuran anturista koodi ja sen vaihdettua ei ongelmaa enää. Sammui tosiaan lennosta vauhdissa, mutta eniten peruutellessa. Käyntiin lähti heti uudestaan ja saattoi toimia viikkoja/kuukausia ihan hyvin.
          e39 540ia m-sport -01
          Opel Commodore gs -67
          Opel Rekord r6 -85
          Opel Senator 3.0 24v -89

          Comment

          • Vegas
            BTCF Member
            • Apr 2009
            • 62
            • pohjola

            #6
            Pitää melkein kammen anturi uusia ja katsoa mitä sanoo, ilmeisesti alkuperäistä tilalle.

            Comment

            • walopower
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2012
              • 294
              • Espoo

              #7
              Imunokan anturi teki M54:ssä samaa.
              Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

              Comment

              • Djantikka
                Bimmer Rookie
                • Jun 2017
                • 47
                • Lahti

                #8
                Eipä tuo kannata summanmutikasa alkaa osia vaihteloon, muuta kun livedatan lukua, jos ei koodeja ollut. Vaikka antaisikin kampuran anturista koodia, voi se olla myös nokan anturi, riippuen ohjelmasta millä lukee. Toki kuulostaa hyvinkin pitkälti juuri tuolta kampuran anturilta, niin kannattaa aina hieman tutkia
                Last edited by Djantikka; 18-10-2018, 12:48.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎