Terve! Kyselisin viisaammilta apuva:
Hollantilaistaustaista E39 523iA:ta (09/99) ihmetellessä kävi ilmi, että DME+EWS ovat ilmeisesti kyseiseen autoon vaihdettu ja koodaus jäänyt puoltiehen/tehty väärin.
INPA ja ISTA+D tunnistavat auton brittiläiseksi E46 323iA Coupeksi eli DME:n ja EWS:n VIN-koodi ei täsmää auton runkoon raapustetun kanssa tai muihin moduuleihin.
Oireita(?):
- Moottorin adaptaatioarvot eivät muutu vaan pysyvät nollassa.
- Ilmapumpun (SAP) releestä ja solenoidista virhekoodia.
- ASC-virhekoodi 23 "ASC Varianten Kodierung" ja vaihteistonkoodi 130 "CAN-Time-Out ASC"
- Virhekoodit mm. sadetunnistimesta ja muistipenkeistä, koska nykyisessä niitä ei ole
Kuinka tätä Frankesteinia lähtisi eheyttämään? Käytössä INPA sekä ISTA+D/P
Hollantilaistaustaista E39 523iA:ta (09/99) ihmetellessä kävi ilmi, että DME+EWS ovat ilmeisesti kyseiseen autoon vaihdettu ja koodaus jäänyt puoltiehen/tehty väärin.
INPA ja ISTA+D tunnistavat auton brittiläiseksi E46 323iA Coupeksi eli DME:n ja EWS:n VIN-koodi ei täsmää auton runkoon raapustetun kanssa tai muihin moduuleihin.
Oireita(?):
- Moottorin adaptaatioarvot eivät muutu vaan pysyvät nollassa.
- Ilmapumpun (SAP) releestä ja solenoidista virhekoodia.
- ASC-virhekoodi 23 "ASC Varianten Kodierung" ja vaihteistonkoodi 130 "CAN-Time-Out ASC"
- Virhekoodit mm. sadetunnistimesta ja muistipenkeistä, koska nykyisessä niitä ei ole
Kuinka tätä Frankesteinia lähtisi eheyttämään? Käytössä INPA sekä ISTA+D/P

Comment