Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530 D Turbovika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW-2002
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 21

    e39 530 D Turbovika

    135 tkm kesti ko auton turbo (vm on 2002), Kuinkahan yleisiä tällaiset viat näillä kilometreillä on? Luulin että näitä oli vain vanhemmissa versioissa. Kokemuksia on 8 turboautosta (800 tkm), eikä missään niistä ole turbo hajonnut. Tuntuu kustantavan Laakkosella pelkkä mutka 1500 euroa.....

    Ei oikein vakuuta Bmw:n laatu tältä osin. Mikähän on maahantuojan suhtautuminen? Auto on suomi-auto ja kaikki huollot Laakkosella.
  • huoppa81
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 638
    • Nastola

    #2
    Turbo hajoo yleensä just tos sadantonnin kieppeil tai sitte jos ei niin se kestää yli 300tkm. Eikä se ookkaa BMW laatua, vaa siel o garretin turbo.
    Garage:

    E21 323i -79
    E21 323i -82
    E30 325i Cabriolet -91
    E30 316i -89
    E39 520i -01
    Kadett C 1,2 -76

    Lynx Rave RE 600 -08

    Comment

    • jms-btcf
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 696
      • Tampere

      #3
      Pska homma... ja on noita hajonnut muiltakin, katso esim. täältä. Omalla vm. -99:llä on ajettu lähes kolme kertaa enemmän ja hyvin pelaa.

      Edit: Niin ja kannattaa se Laakkoselta ainakin kysyä että tuleeko ne kustannuksissa vastaan jos just sisäänajetulla autolla käy noin. Työkaverin Saab 95 2.3T:sta (tai tms.), ajettu noin 100tkm, hajosi turbo. Kaveri nosti haloon merkkiliikkeen tiskillä ja joutui itse maksamaan lopulta puolet uudesta turbosta. Tuossa tapauksessa moottorista levisi paljon muutakin (en tiedä mitä), ne menivät merkkiliikkeen piikkiin.
      Last edited by jms-btcf; 23-07-2005, 21:23.
      e61 535d

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎