Morjesta sellasta kysysin kun olen bemaristina uusi ja tuli ostettua tollanen manuaali 528 ja perän käyttäytyminen ihmetyttää kun 1. Vaihteella molemmat pyörät vetää ja suttaa mutta 2. Vaihteella vain toinen pyörä vetää ja suttaa ja taas 3. Vaihteella molemmat pyörät vetää ja suttaa. Minkä takia se toimii niin ja kuuluko sen toimia noin vai onko nyt joku vikana joskus olen ajanut e36 jossa oli sama juttu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
528 perä
Collapse
X
-
Originally posted by Jarppa1234 View PostMorjesta sellasta kysysin kun olen bemaristina uusi ja tuli ostettua tollanen manuaali 528 ja perän käyttäytyminen ihmetyttää kun 1. Vaihteella molemmat pyörät vetää ja suttaa mutta 2. Vaihteella vain toinen pyörä vetää ja suttaa ja taas 3. Vaihteella molemmat pyörät vetää ja suttaa. Minkä takia se toimii niin ja kuuluko sen toimia noin vai onko nyt joku vikana joskus olen ajanut e36 jossa oli sama juttu.Bmw e39 530i touring
-
-
Originally posted by Haatainen View PostNyt ei voi olla, kuin sattumaa, josta tällainen tuntuma on saatu. Perävälitys ei voi tietää mistään, mikä vaihde on kytkettynä, ja siten ei voi toimia eri lailla eri vaihteilla.
Tätä minäkin mietin mutta siltikkiin 1. Ja 3. Vaihde lukottaa ja muut vaihteet ei. Sama oli joskus muinoin e36Bmw e39 530i touring
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa1234 View PostTätä minäkin mietin mutta siltikkiin 1. Ja 3. Vaihde lukottaa ja muut vaihteet ei. Sama oli joskus muinoin e36
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEi siellä mitään lukkoperää ole eikä siellä mikään "lukota" sitä. Tuurista kiinni miten se nyt sattuu suttaileen 1 tai 2 rengasta. Tai ei se nyt varsinaisesti tuuristakaan ole vaan kitkakertoimista ja vääntömomenteista kiinni, mutta silti.Bmw e39 530i touring
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa1234 View PostNjaaa no ei se kumminkaa ikinä suttaa 2. Vaihteella 2 renkaalla mut 1. Ja 3. Vaihteella suttaa aina kahdella renkaalla :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment