Moro! Tuollainen biili tuli hankittua ja toisinkuin edellisessä E39 (2000 528iA), laatikko ei juurikaan tykkää lyödä turbiinilukkoa päälle muuta kuin maantienopeuksissa.
Mitä tein netissä tutkimusta niin TU-koneinen E39 on saanut päivitetyn vaihteistosoftan sekä jotain uutta laatikkoon. Onko kukaan päivittänyt tuoreempaa softaa vanhempaan laatikkoon vai onko jotain mekaanisia eroja, jotka estäisi tällaisen. Mietin myös, että jutteleeko tuollaisen TU:n vaihteiston boksi keskenään tuollaisen alkupään automaatin kanssa. :think
Tiedän sen, että laatikkosoftan mahdollisen toteutumisen jälkeen olisi varmastikin aika vaihtaa perävälitystä paljon lyhyempään, on nimittäin todella pitkät nuo vakiovälitykset.
Mitä tein netissä tutkimusta niin TU-koneinen E39 on saanut päivitetyn vaihteistosoftan sekä jotain uutta laatikkoon. Onko kukaan päivittänyt tuoreempaa softaa vanhempaan laatikkoon vai onko jotain mekaanisia eroja, jotka estäisi tällaisen. Mietin myös, että jutteleeko tuollaisen TU:n vaihteiston boksi keskenään tuollaisen alkupään automaatin kanssa. :think
Tiedän sen, että laatikkosoftan mahdollisen toteutumisen jälkeen olisi varmastikin aika vaihtaa perävälitystä paljon lyhyempään, on nimittäin todella pitkät nuo vakiovälitykset.

Comment