Paljon löytyy juttua aiheesta, mutta en nyt ihan vastaavaa löytänyt. Eli ongelma 528 -97 touringissa, että sytyttää ilmajousituksen valoa (tasonsäätö menee pois päältä). Kompressori käy melko pitkään ja valo syttyy, kun auton käynnistää, ihan aina ei kuitenkaan sytytä valoa.
Vikakoodeja ei jää muistiin, erikoisena ilmiönä, kun koittaa inpalla lukea dataa/koodeja auton käydessä niin yhteys moduuliin katkeaa viimeistään kun vikavalo syttyy. Tämän jälkeen ei saa yhteyttä esim. mittaristoon tai korimoduuliinkaan.
Perä autossa ei silmämääräisesti laske yön tai kahden aikana, kompuraa käyttää kuitenkin aika pitkään silti. Kompressoriin on vaihdettu männänrengas/tiivistesarja ja kuivaimen rakeet, vuotoja/suhinoita ei kuulu. Inpalla näkee, että esim. korkeusanturit reagoi kuorman muutokseen järkevästi, käsikäytöllä voi perää nostaa ja laskea myös, kunhan auto ei ole käynnissä.
Mistähän lähtisi jatkamaan?
Vikakoodeja ei jää muistiin, erikoisena ilmiönä, kun koittaa inpalla lukea dataa/koodeja auton käydessä niin yhteys moduuliin katkeaa viimeistään kun vikavalo syttyy. Tämän jälkeen ei saa yhteyttä esim. mittaristoon tai korimoduuliinkaan.
Perä autossa ei silmämääräisesti laske yön tai kahden aikana, kompuraa käyttää kuitenkin aika pitkään silti. Kompressoriin on vaihdettu männänrengas/tiivistesarja ja kuivaimen rakeet, vuotoja/suhinoita ei kuulu. Inpalla näkee, että esim. korkeusanturit reagoi kuorman muutokseen järkevästi, käsikäytöllä voi perää nostaa ja laskea myös, kunhan auto ei ole käynnissä.
Mistähän lähtisi jatkamaan?
Comment