Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 turvatyyny takaisinkutsu
Collapse
X
-
Onko kukaan kysynyt mitä siitä bagista tarkastetaan, vai onko pelkkä tuijotuskisa bagi vs huoltoneuvoja ?
Avaako ne sen siellä, paukulla vai paineilmalla vai peräti laittavat auton testeriin ja tarkastavat ettei ole vikakoodeja ?
Eivät ainakaan avanneet minulle sen enempää asiaa.
Comment
-
Veikkaus että kattovat minkä valmistajan pussi ja mikä on valmistusajankohta. :think
Edit. Jäin miettimään vielä tuota, että millä perusteilla auto kuuluu tai ei kuulu kutsun piiriin. Tuolla aikaisemmin on kuva paperista joka kutsun saaneille on lähetetty ja siinä mainitaan, että autoon on saatettu vaihtaa autoon sopiva m-sport ratti.
Ok, mutta tämän järjen mukaan kaikki e39 pitäisi tarkistaa, koska mistä pirusta ne tietää kenen autoon on ratti vaihdettu ja kelle ei. Kyse kai näistä uudemmista kaksvaiheisella olevista bageista, joka rajaa tietyn ikäiset pois.Last edited by bemmeri; 12-05-2019, 08:47.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment
-
Muutenkin jännä homma kun takata sotkuja on korjailtu jo 2001 lähtien, ja silti jotkut valmistajat on käyttänyt vielä takatan tyynyjä 09-13 välillä. :thinkG30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
Mulle huoltoneuvoja sanoi, että sieltä tarkistetaan joku metallinen säiliö. Se on kuulemma joissakin tapauksissa mennyt bagin lauetessa rikki ja sirpaleita lennellyt...Originally posted by BMW525Xda View PostOnko kukaan kysynyt mitä siitä bagista tarkastetaan, vai onko pelkkä tuijotuskisa bagi vs huoltoneuvoja ?
Avaako ne sen siellä, paukulla vai paineilmalla vai peräti laittavat auton testeriin ja tarkastavat ettei ole vikakoodeja ?
Eivät ainakaan avanneet minulle sen enempää asiaa.
Comment
-
Suosittelen kysymään jälleenmyyjältä vaikkei kirjettä olisi tullutkaan. Kysyin itse asiasta tämän threadin luettuani koskien 12/99 E46 coupea, ja vastattiin että kampanja matkustajan turvatyynylle on autolleni voimassa sekä kehotettiin varaamaan aika toimenpiteelle.Last edited by Aleksey; 12-05-2019, 21:05.
Comment
-
Tää kävi valohoidossa, eli ”tarkastettu, ei vaihdettu”.Originally posted by Benighted View PostNo joka tapauksessa olen juuri varailemassa aikaa tarkastukseen.
2001 Touring itsellä, jossa "S249 Multifunction f steering wheel" ja "S710 M sports steering wheel, multifunction" varusteet.F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment

Comment