Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ratti tärisee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomkiti81
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1162
    • Seinäjoki

e39 ratti tärisee

auto on 530d vm -01.oon huomannu varsinki maantienopeuksis (80-120km/h) että ratti tärisee hieman..aluksi ajattelin että renkaat ei oo tasapainos ja eilen kävin tasapainottaas kaikki uusiksi..ei mitää vaikutusta.ilmanpaineetki on kunnos ja renkais pintaa jäljellä paljon.ny loppuu mun tietämys että missähän vois olla vika?oon lukenu täältä sen keskustelun että e39:is on tota tärinä ongelmaa mutta sillon vissiin tärisee vähä koko auto?(jos oikein ymmärsin) mulla on tuntuu vaan ratis pientä tärinää..
    Mercedes Benz Cls 350cdi W218
    Opel Insignia 2.0 Cdti
    Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
    Ex. E60 530dA -05
    Ex. E39 530dA -01
    Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
    Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
    Ex. Opel Vectra 1.6i -99
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Originally posted by tuomkiti81
    auto on 530d vm -01.oon huomannu varsinki maantienopeuksis (80-120km/h) että ratti tärisee hieman..aluksi ajattelin että renkaat ei oo tasapainos ja eilen kävin tasapainottaas kaikki uusiksi..ei mitää vaikutusta.ilmanpaineetki on kunnos ja renkais pintaa jäljellä paljon.ny loppuu mun tietämys että missähän vois olla vika?oon lukenu täältä sen keskustelun että e39:is on tota tärinä ongelmaa mutta sillon vissiin tärisee vähä koko auto?(jos oikein ymmärsin) mulla on tuntuu vaan ratis pientä tärinää..

Hemi muistaakseni kirjotellu useestikin, että tärinä vois tulla kieroista etujarrulaikoista.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Tomi T
      BTCF Member
      • Apr 2003
      • 3828
      • Nokia

Mulla teki E36 samaa samalla nopeusvälillä. Vaihdettiin alapallot ja alatukivarsien takimmaiset puslat, niin tärinä poistui.
      ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
      ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
      BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
      BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

ex. 53*BMW

Comment

• Moonshine
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 1018
        • Järvenpää

Typerä kysymys mutta eihän jarrut laahaa? Eli onko ajon jälkeen vanteet kuumana?
        "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

Comment

• Rahu
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 6464
          • Tuusula

Tuohon on varmaan monia syitä mitä voi ihmetellä tuolla -->http://www.btcf.fi/forum/showthread....e39+t%E4rin%E4

Itse kävin viimeksi tänään taas vaihteeksi tarkistuttamassa renkaat kun oli samaa vikaa niin eturenkaissa oli pystyheittoa, onneksi korjaantu sillä..
          BMW Service
          P.o4oo925441
          [email protected]
          Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
          Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• tuomkiti81
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2005
            • 1162
            • Seinäjoki

Originally posted by Moonshine
            Typerä kysymys mutta eihän jarrut laahaa? Eli onko ajon jälkeen vanteet kuumana?
            en oo kyllä huomannu edes koittaa että kuumeneeko vanteet...huomenna pitäis käydä nokialla(vajaat 200km) joten pitää koittaa sen matkan jälkeen..
            Mercedes Benz Cls 350cdi W218
            Opel Insignia 2.0 Cdti
            Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
            Ex. E60 530dA -05
            Ex. E39 530dA -01
            Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
            Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
            Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

Working...
            X