Ostinpa moisen kulkineen taas vuosien tauon jälkeen. Vajaan viikon pelasi ja tänään hinurilla pajalle. Autoa on aavistuksen joutunut sahaamaan käynnistymäkseen. No tänään hain auton tuulilasin vaihdosta, ja polttoaine mittarissa oli jo hetken aikaa palanut merkkivalo että polttoaine vähissä. Auto käynnistyi hirveellä rynkytyksellä. No siitä pääsin linkuttaen lähimmälle huoltoasemalle tankkaamaan. 30 litran tankkaus ja käyntiin, sama rynkytys jatkui. Siitä linkuttaen lähimpään parkkiruutuun, ja vielä uusi starttaus. Tämän jälkeen moottori kävi 5min tasaisesti, jonka jälkeen menin katsomaan konepellin alle -> eipä mitään epänormaalia. Kansi kiinni ja humps, moottori sammui. Vielä yksi starttaus ja eipä enää lähtenyt käyntiin. Suutin, siirtopumppu? Vai joku muu? Voidaan tässä nyt sitä alkuviikkoon porukalla arpoa. Muilla vastaavia kokemuksia / villejä veikkauksia?
e39 530d rynkytti ja sammui
Collapse
X
-
Autossa oli myös joku saatanan tehoboxi viritys jonka näin vasta tänään peltiä availlessaniF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Otapa nyt ekaksi se rail-paineanturia huijaava tehoboksi pois välistä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
Comment