Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 535 M62 1998 sylinterit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DarkWarder65
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2013
    • 279
    • Helsinki

    e39 535 M62 1998 sylinterit

    Kysymys kun en vielä oikein ymmärrä tota INPA softaa.
    Kattelin noita sylinteri tasasuuksia toisiinsa ja siellä oli aika paljon heittoja, mutta onko niin että mitä enemmän on tuota vihreetä palkkia niin sen parempi?

    https://photos.google.com/photo/AF1Q...oHvfFua3lT22C1

    https://photos.google.com/photo/AF1Q...lD8JwqfWi-UhlS

    https://photos.google.com/photo/AF1Q...u2jXVbjeXOyaZc
    E39 535i M62 1998
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Linkkisi eivät tunnu toimivan.

    Jos oikein muistan näkymän olisi hyvä että kaikki arvot ovat mahdollisimman pieniä ja tasassa keskenään.

    Comment

    • DarkWarder65
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2013
      • 279
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Linkkisi eivät tunnu toimivan.

      Jos oikein muistan näkymän olisi hyvä että kaikki arvot ovat mahdollisimman pieniä ja tasassa keskenään.
      Mistä noi heitot voi tulla, mulla apumiehenpuoleiset sylinterit paljon korkeemmalla noi arvot mitä kuskinpuolella.

      Kuskinpuoli:

      5 sylinteri: 63
      8 sylinteri: 78
      6 sylinteri: 63
      7 sylinteri: 63

      Apumiehenpuoli:

      1 sylinteri: 566
      4 sylinteri: 318
      3 sylinteri: 668
      2 sylinteri: 313

      Eli on aikamoiset heitot?
      Vaihdoin puolien paikkoja mutta ei vaikuttanut mitään, eli ei tuntus että puolissa olis vika.
      E39 535i M62 1998

      Comment

      • ekkoo1
        BTCF Member
        • Jun 2019
        • 1369
        • Pohjanmaa

        #4
        Tuolla on lontooksi melko hyvin selitetty noita INPA ruutuja M62 liittyen: http://www.meeknet.co.uk/E38/Diagnostics.htm, kyseisellä miehellä ainakin villit smoothnessit (400-1000+) johtui imuvuodoista imusarjassa ja siinä imusarjan takana olevassa huohotushärpäkkeessä.
        E39 540i -96 Ajamisen iloa
        E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
        E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
        Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin

        Comment

        • DarkWarder65
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2013
          • 279
          • Helsinki

          #5
          Nyt on sytytyspuolat katottu ja niissä ei ole mitään vikaa, arvot ei muuttunu vaikka vaihdoin puolien paikkaa, missä kaikissa se vika voi olla, voiko johtua jos puristuksen huonot, huomenna mittaan puristukset, outoa vaan se että kaikki huonot pytyt on just samalla puolella, eli apumiehenpuolella.
          E39 535i M62 1998

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎