Moro!
Autona e39 vm. 2002 530 turbodiesel automaatti laatikolla
Ostaessa jo oli vikaa että dsc valo palaa, jarrujen häiriövalo palaa keltaisena, auto ilmoitti että tarkista jarruletkut, sekä jarruttaessa absit pisti vastaan.
Myyjän mukaan vika johtui vedestä jarrunesteessä jonka sinisilmäisenä menin sitten uskomaan kun kaverin auto.
Vaihdoin jarrunesteet ja muut ilmoitukset hävisi, paitsi dsc valo palaa ja absit paukuttaa hiljaisessakin vauhdissa vastaan.
Vikakoodiksi antaa DSC: Steering-angle sensor, internal
Vaihdoin sitten tuon anturin ja vein laakkoselle koodattavaksi, 213e meni sinne ja vika säilyi eikä laakkosellakaan osanneet arvailla mikä voisi olla ennenkuin tutkisi lisää, mutta halvemmallahan sitä pääsisi jos saisi vian paikannettua itse kun ei tuo anturin vaihto auttanut eikä koodaus.
Abs boksi kävi sercapilla tarkastuksessa eikä siinäkään ollut mitään vikaa ja eturenkaiden abs anturit on irrotettu ja puhdistettu eikä ollut mitään silminnähtävää vikaa niissä, taka anturit luonnollisesti niin tiukassa ettei viitsinyt lähtee niitä särkemään.
Arvauksia saa heittää mistä lähtee vikaa seuraavaksi etsiimään!
Autona e39 vm. 2002 530 turbodiesel automaatti laatikolla
Ostaessa jo oli vikaa että dsc valo palaa, jarrujen häiriövalo palaa keltaisena, auto ilmoitti että tarkista jarruletkut, sekä jarruttaessa absit pisti vastaan.
Myyjän mukaan vika johtui vedestä jarrunesteessä jonka sinisilmäisenä menin sitten uskomaan kun kaverin auto.
Vaihdoin jarrunesteet ja muut ilmoitukset hävisi, paitsi dsc valo palaa ja absit paukuttaa hiljaisessakin vauhdissa vastaan.
Vikakoodiksi antaa DSC: Steering-angle sensor, internal
Vaihdoin sitten tuon anturin ja vein laakkoselle koodattavaksi, 213e meni sinne ja vika säilyi eikä laakkosellakaan osanneet arvailla mikä voisi olla ennenkuin tutkisi lisää, mutta halvemmallahan sitä pääsisi jos saisi vian paikannettua itse kun ei tuo anturin vaihto auttanut eikä koodaus.
Abs boksi kävi sercapilla tarkastuksessa eikä siinäkään ollut mitään vikaa ja eturenkaiden abs anturit on irrotettu ja puhdistettu eikä ollut mitään silminnähtävää vikaa niissä, taka anturit luonnollisesti niin tiukassa ettei viitsinyt lähtee niitä särkemään.
Arvauksia saa heittää mistä lähtee vikaa seuraavaksi etsiimään!

Comment