Inpan mukaan webasto luulee jäähdytinnesteen olevan 230 asteista ja ei ilmeisesti tästä syystä lähde käyntiin. Onko millainen projekti korjata? Onnistuisiko mahdollisesti jollain korjaus Oulun alueella? Kyseessä alkuperäinen webasto.
E39 530d webaston korjaus
Collapse
X
-
Originally posted by ByFeeW View PostInpan mukaan webasto luulee jäähdytinnesteen olevan 230 asteista ja ei ilmeisesti tästä syystä lähde käyntiin. Onko millainen projekti korjata? Onnistuisiko mahdollisesti jollain korjaus Oulun alueella? Kyseessä alkuperäinen webasto.
Jos kolvi pysyy kädessä niin tuo lämpötila-anturi on helppo vaihtaa. Multa löytyy antureita, jota olen myös omaan korttiin laittanut. Jos en ole niitä jo hukannut :thinkJa tosiaan ei lähde weba päälle, jos lämpötila tapissa..
e39 530dA 1999.
-
-
Originally posted by MOH85 View PostJos kolvi pysyy kädessä niin tuo lämpötila-anturi on helppo vaihtaa. Multa löytyy antureita, jota olen myös omaan korttiin laittanut. Jos en ole niitä jo hukannut :thinkJa tosiaan ei lähde weba päälle, jos lämpötila tapissa..
Mitäs hintaa on anturilla?E39 530D Manual -02 M-Sport Imolarot 2
Comment
-
-
Tuolta ja jos kiinnostaa, heitä yksityisviestiä: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=381089
Anturin vaihdon osalta kannattaa hommata myös hiukan piitahnaa (elektroniikkaliike tmv) koska alkuperäisiä antureita ei saa ja nämä korvaavat ovat muodoltaan hieman erilaisia, joten saadaan hyvä lämmönsiirto webaston rungon nysästä anturille. Vaihto muuten yksinkertainen. Vanha pois ja uusi tilalle. Katsoo että tulee samanlailla kuin alkuperäinen (jalkojen pituus ja kulma). Väliin sivelee piitahnaa ja se on siinä. Ainakin mitä itse olen kattellut niin webasto lämmittää sinne 75 asteeseen kuten kuuluukin ja lähtee siinä +7 asteen tienoilla pöhisemään..e39 530dA 1999.
Comment
-
Comment