Potilas vieläkin e39 530da -01 touring.
Puutunutta menoa alakiekoilta lämpimänä ja nyt muutaman kerran sit tökkivää menoa yläkiekoilla(ihanku ois rajotin 3500rpm).
Auto siis pelaa kylmänä ok. Ja saattaa toimia vielä lämpösänäkin. Hetken parkissa oltuaan alkaa viimestään vika että ei alakierroksilla herää kunnolla.
Vikaa etsiskelty nyt varmaa kk ajan käyttämällä vikakoodeja datalistaa foorumeja tuttuja yms apuna(merkkiliikkeestä ei apuja. Kuulemma liian vanha auto...
Ideat loppumassa pikkuhiljaa.
Datalistasta kun seurannun kun vika päällä niin ahtopaineet haluttu ja toteutunut kohtaa, mutta sitten ilmamäärässä haluttu on vaikka 700mg/isku toteutunut onkiin sitten 22-200mg/isku. Ja myöskin imuilman lämpötila heittelee -40- +46 välillä.
Railpaineet pyynti ja toteutunut kohtaa. Samoiten siirtopaine pysyy 3.5-3.8 kiihdytyksessä ja tasaisessa ajossa.
Autossa siis ilmamäärä häviää ns. Kokonaan ja tuo imuilmalämpö heittelee laidasta laitaan.
Nyt vaihdetut osat vian aikana:
Maf (koska auto toimi ihan ku vikaa ei olisikaan liitin irti)Map
Turbon soleboidi(siel turbon vieres)
Turbon siipien liike tarkastettu ja liikkuu nätisti
Alipaineletkuja
Egr venttiili
Lähiaikoina:
Polttoainesuodatin (syksyllä)
Siirto ja tankin pumppu n.1.5v sitte
Vai mikä tekee tuon että ei olevinaa "sais" ilmaa tarpeeks?
Vikapäällä vedossa työntää mustaa reilusti kun yrittää kiihdyttää. Ja auto pelaa normisti kylmän ja sit lämpösänä vika saattaa tulla yhenäkin päälle. Ilmamäärä romahtaa ja auto puutuu.
Foorumien perusteella ei ole ainut tollanen vastaava vika meikäläisellä. Harmillisesti kun ei vaan ole sieltä löytynyt sitä vastausta että mikä on sitte loppujen lopuks ollu vikana. Ja aika paljon on jo uusittukkiin osia...
Pls help! Olis kiva päästä jo kruisailemmaan...🙏
Puutunutta menoa alakiekoilta lämpimänä ja nyt muutaman kerran sit tökkivää menoa yläkiekoilla(ihanku ois rajotin 3500rpm).
Auto siis pelaa kylmänä ok. Ja saattaa toimia vielä lämpösänäkin. Hetken parkissa oltuaan alkaa viimestään vika että ei alakierroksilla herää kunnolla.
Vikaa etsiskelty nyt varmaa kk ajan käyttämällä vikakoodeja datalistaa foorumeja tuttuja yms apuna(merkkiliikkeestä ei apuja. Kuulemma liian vanha auto...
Ideat loppumassa pikkuhiljaa.
Datalistasta kun seurannun kun vika päällä niin ahtopaineet haluttu ja toteutunut kohtaa, mutta sitten ilmamäärässä haluttu on vaikka 700mg/isku toteutunut onkiin sitten 22-200mg/isku. Ja myöskin imuilman lämpötila heittelee -40- +46 välillä.
Railpaineet pyynti ja toteutunut kohtaa. Samoiten siirtopaine pysyy 3.5-3.8 kiihdytyksessä ja tasaisessa ajossa.
Autossa siis ilmamäärä häviää ns. Kokonaan ja tuo imuilmalämpö heittelee laidasta laitaan.
Nyt vaihdetut osat vian aikana:
Maf (koska auto toimi ihan ku vikaa ei olisikaan liitin irti)Map
Turbon soleboidi(siel turbon vieres)
Turbon siipien liike tarkastettu ja liikkuu nätisti
Alipaineletkuja
Egr venttiili
Lähiaikoina:
Polttoainesuodatin (syksyllä)
Siirto ja tankin pumppu n.1.5v sitte
Vai mikä tekee tuon että ei olevinaa "sais" ilmaa tarpeeks?
Vikapäällä vedossa työntää mustaa reilusti kun yrittää kiihdyttää. Ja auto pelaa normisti kylmän ja sit lämpösänä vika saattaa tulla yhenäkin päälle. Ilmamäärä romahtaa ja auto puutuu.
Foorumien perusteella ei ole ainut tollanen vastaava vika meikäläisellä. Harmillisesti kun ei vaan ole sieltä löytynyt sitä vastausta että mikä on sitte loppujen lopuks ollu vikana. Ja aika paljon on jo uusittukkiin osia...
Pls help! Olis kiva päästä jo kruisailemmaan...🙏
Comment