Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530d löpöpumpun sulake ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • t1hu
    BTCF Member
    • Nov 2016
    • 304
    • Kouvola

    E39 530d löpöpumpun sulake ongelma

    Mikäs polttaa facelifti 530d löpöpumpun sulakkeen? Mistä lähtä vikaa ettimää
    520D E61 LCI M-SPORT
    320D E91

    EX: 520D F11 M-SPORT
    EX: 325D E91 M-SPORT
    EX: 530XD E61 LCI
    EX: 320D E91
    EX: 530D E60 M-SPORT
    EX: 530D E60 ”M-SPORT”
    EX: 530D E39 M-SPORT
    EX: 123D E82 M-SPORT
    EX: 330D E46 COUPE
    EX: 330D E46 TOURING
    EX: 320D E91 M-SPORT
  • Muurahainen
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by t1hu View Post
    Mikäs polttaa facelifti 530d löpöpumpun sulakkeen? Mistä lähtä vikaa ettimää
    Johdotus tai pumppu itse.

    Comment

    • t1hu
      BTCF Member
      • Nov 2016
      • 304
      • Kouvola

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Johdotus tai pumppu itse.
      Pumppu uusittu :think johdotuksia tutkimaan siis
      520D E61 LCI M-SPORT
      320D E91

      EX: 520D F11 M-SPORT
      EX: 325D E91 M-SPORT
      EX: 530XD E61 LCI
      EX: 320D E91
      EX: 530D E60 M-SPORT
      EX: 530D E60 ”M-SPORT”
      EX: 530D E39 M-SPORT
      EX: 123D E82 M-SPORT
      EX: 330D E46 COUPE
      EX: 330D E46 TOURING
      EX: 320D E91 M-SPORT

      Comment

      • t1hu
        BTCF Member
        • Nov 2016
        • 304
        • Kouvola

        #4
        Edittiä sen verta että pumpun releet otettu pois ja silti räppää sulakkeen
        520D E61 LCI M-SPORT
        320D E91

        EX: 520D F11 M-SPORT
        EX: 325D E91 M-SPORT
        EX: 530XD E61 LCI
        EX: 320D E91
        EX: 530D E60 M-SPORT
        EX: 530D E60 ”M-SPORT”
        EX: 530D E39 M-SPORT
        EX: 123D E82 M-SPORT
        EX: 330D E46 COUPE
        EX: 330D E46 TOURING
        EX: 320D E91 M-SPORT

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #5
          Sulla on siellä sitten oikonen. Eli johtoja tutkimaan.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • Clavurion
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 9159
            • Oulu

            #6
            Polttaako siis sulakkeen F22, vaikka rele irrotettu?

            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

            Comment

            • t1hu
              BTCF Member
              • Nov 2016
              • 304
              • Kouvola

              #7
              Originally posted by Clavurion View Post
              Polttaako siis sulakkeen F22, vaikka rele irrotettu?

              https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e...-pumps/fiYEzXo
              Juu sitä polttaa vaikka releet irti :think
              520D E61 LCI M-SPORT
              320D E91

              EX: 520D F11 M-SPORT
              EX: 325D E91 M-SPORT
              EX: 530XD E61 LCI
              EX: 320D E91
              EX: 530D E60 M-SPORT
              EX: 530D E60 ”M-SPORT”
              EX: 530D E39 M-SPORT
              EX: 123D E82 M-SPORT
              EX: 330D E46 COUPE
              EX: 330D E46 TOURING
              EX: 320D E91 M-SPORT

              Comment

              • Clavurion
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 9159
                • Oulu

                #8
                Releet? Se ainut rele on tuolla hanskalokeron takana.

                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                Comment

                • t1hu
                  BTCF Member
                  • Nov 2016
                  • 304
                  • Kouvola

                  #9
                  Originally posted by Clavurion View Post
                  Releet? Se ainut rele on tuolla hanskalokeron takana.

                  https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-530d-lim/UoGPMvB
                  Hmm, eikös ne oo nuo kaks mitkä kontissa on :think vai luinko ihan pitkin persettä, voi tietysti olla että kuvittelin ihan jotain muuta mitä luin
                  520D E61 LCI M-SPORT
                  320D E91

                  EX: 520D F11 M-SPORT
                  EX: 325D E91 M-SPORT
                  EX: 530XD E61 LCI
                  EX: 320D E91
                  EX: 530D E60 M-SPORT
                  EX: 530D E60 ”M-SPORT”
                  EX: 530D E39 M-SPORT
                  EX: 123D E82 M-SPORT
                  EX: 330D E46 COUPE
                  EX: 330D E46 TOURING
                  EX: 320D E91 M-SPORT

                  Comment

                  • HTK12
                    BTCF Member
                    • Jul 2011
                    • 10941
                    • Joensuu

                    #10
                    Originally posted by t1hu View Post
                    Hmm, eikös ne oo nuo kaks mitkä kontissa on :think vai luinko ihan pitkin persettä, voi tietysti olla että kuvittelin ihan jotain muuta mitä luin
                    Miksi siellä olisi kaksi relettä käytössä tätä varten? Jos nyt oletaan, että se auto on facelift kuten sanoit (eli valmistettu 9/2000->), niin silloin se yksi ainut rele on siellä hanskalokeron takana kuten tuossa edellä jo todettiin.
                    e39 540iA E85

                    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                    Comment

                    • t1hu
                      BTCF Member
                      • Nov 2016
                      • 304
                      • Kouvola

                      #11
                      Originally posted by HTK12 View Post
                      Miksi siellä olisi kaksi relettä käytössä tätä varten? Jos nyt oletaan, että se auto on facelift kuten sanoit (eli valmistettu 9/2000->), niin silloin se yksi ainut rele on siellä hanskalokeron takana kuten tuossa edellä jo todettiin.
                      Lukenut jotain omia siis..
                      520D E61 LCI M-SPORT
                      320D E91

                      EX: 520D F11 M-SPORT
                      EX: 325D E91 M-SPORT
                      EX: 530XD E61 LCI
                      EX: 320D E91
                      EX: 530D E60 M-SPORT
                      EX: 530D E60 ”M-SPORT”
                      EX: 530D E39 M-SPORT
                      EX: 123D E82 M-SPORT
                      EX: 330D E46 COUPE
                      EX: 330D E46 TOURING
                      EX: 320D E91 M-SPORT

                      Comment

                      • Clavurion
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2005
                        • 9159
                        • Oulu

                        #12
                        Rele siellä hanskalokeron takana kojelaudan uumenissa sen verran kettumaisessa paikassa, että nopeammin irrotat liittimen molemmilta pumpuilta (tankin pumppu ja siirtopumppu) varsinkin, kun todennäköisin vika on jommalla kummalla pumpulla. Jos pumppujen liittimet irrotettuna edelleen nalli palaa, niin mittaat pumppujen johtojen liittimiltä syöttölinjojen resistanssin maihin. Jännitesyöttö molemmille pumpuille siis saman sulakkeen ja releen kautta (kuten edellä linkatusta kaaviosta selviää).
                        E39 530dA -02 M-Sport
                        E53 X5 3.0dA -06 Sport
                        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎