Elikkä tuli ostettua tuollainen -00 525 M54B25 moottorilla, kun sain puoli ilmaiseksi. Kävin koeajolla ja huomasin ettei tuo kierrä kun 5000rpm ja rajoitin puuttuu peliin! Ostin silti ja olen nyt korjaillut edellisen omistajan "huoltoja". Autosta on muunmuassa SAP poistettu kokonaan. Imuvuotoja ei enää ole! Tulpat ym. vaihdettu. Ei silti kierrä sen enempää. Tuossa yksi päivä kokeilin ottaa ASC:n pois päältä, mutta napista ei tapahdu mitään. Kävin hiekkatiellä kokeilemassa ja jarrut menee lukkoon sekä lyö tyhjää! Siis kaikki valot syttyy ja sammuu ihan normaalisti käynnistäessä, mutta silti ei absit toimi. Käytin abs yksikön liitintä irti, putsasin ja laitoin takaisin paikalleen. Testi lenkillä kiersi nyt ihan normaalisti sinne +6500rpm, mutta seuraavalla ajolla vika oli tullut takaisin. Jotain häikkää tuossa on nyt pahemman kerran jarrupuolella, kun olen ymmärtänyt nettiä selaillessa tuon rajoittimen tippumisen liittyvän puuttuvaan nopeus signaaliin? Kerran antoi vikakoodin perus skannerilla p0500 eli vss error. Ohjainyksikkö kaput vai mikä lie? Inpaa en omista, joten en pääse syvemmin tutkimaan. Auto toimii muuten ihan normaalisti, mutta meno vaan tyssää liian aikaisin! Apuja kaivattaisiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 525 ei kierrä yli 5000rpm
Collapse
X
-
Jos vian saa helposti esiin, niin itse kävisin jonkun foorumilaisen luona, jolta löytyy inpa. Saisi vähän selvyyttä mitä siellä tapahtuu.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment