Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52 B20 ja B25 osien yhteensopivuus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hannupelkonen
    Newbiemmer
    • Nov 2020
    • 10
    • Loppi

M52 B20 ja B25 osien yhteensopivuus

Terve
    Mitä B25-spesifiä osaa vaatisi B20:n korvaaminen B25:llä? Onko pakosarja sama, entä sähkösarja ohjausbokseja lukuun ottamatta? Itse koneen runko lienee sama, eli samat vaihteistot käyvät kumpaankin?

Kyseleepi
    aloitteleva Hannu
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

Originally posted by hannupelkonen View Post
    Terve
    Mitä B25-spesifiä osaa vaatisi B20:n korvaaminen B25:llä? Onko pakosarja sama, entä sähkösarja ohjausbokseja lukuun ottamatta? Itse koneen runko lienee sama, eli samat vaihteistot käyvät kumpaankin?

Kyseleepi
    aloitteleva Hannu
    Eipä mitään. Jos ovat samaa sarjaa ilman TU:ta tai sen kanssa osat käyvät ristiin.

Moottorinohjaukseen kannattaa varmaan päivittää oikea ohjelma.

Comment

• Pazi88
      Moderator
      • Jan 2007
      • 11078
      • Oulu

Originally posted by hannupelkonen View Post
      Terve

Kyseleepi
      aloitteleva Hannu
      Maffia ja siihen liittyviä imuputkia lukuunottamatta ovat identtisiä koneen ulkopuolelta, jos ovat sinkkuvanoksia. Tuplavanoksissa ei taida olla eroa tuonkaan vertaa. Moottorinohjauksessa on eri softa B20 ja B25 koneissa.

Instagram, YouTube kanava
      ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎