Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 mittariston lasin vaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikander
    Newbiemmer
    • May 2004
    • 25

E39 mittariston lasin vaihto

Olisko kellään kokemusta, miten onnistuu mittariston lasin vaihtaminen E39:iin?
    On lasi halennut ja pitäisi löytää uusi lasi, kun eivät myy merkkiliikkeesä kuin koko mittaristoa.
    Löytyyköhän autopurkaamoista Suomesta vai taikoisiko joku palstalainen lasin minulle jostain?

-Mika
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Homma on nopee tehdä, eli ylä ja alareunoissa on sellaset klipsut 2 + 2 kpl ja niihin väliin jotain biittiä siks aikaa, että saat seuraavan vaiheen tehtyä kokonaan -> Mittariston takaa pitää kääntää niitä ristin muotosia "ruuveja" sen verran, että mahtuvat menemään koloista läpi. Alota toisesta reunasta, käännät paria ristiä, sitten samaan aikaan raotat koppaa ja siirryt aina seuraavaan ristiin ja koppa aukee hiljalleen kokonaan.

Kysäse Rahulta siitä uudesta lasista, sillä tais olla joskus ylimääränen...
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Rahu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 6464
      • Tuusula

Mä ehdin jo myymään oman ylimääräisen lasini jyväskylän suuntaan..
      BMW Service
      P.o4oo925441
      [email protected]
      Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
      Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• jaajo
        Bimmer Rookie
        • Jan 2005
        • 54

Originally posted by Mikander
        Olisko kellään kokemusta, miten onnistuu mittariston lasin vaihtaminen E39:iin?
        On lasi halennut ja pitäisi löytää uusi lasi, kun eivät myy merkkiliikkeesä kuin koko mittaristoa.
        Löytyyköhän autopurkaamoista Suomesta vai taikoisiko joku palstalainen lasin minulle jostain?

-Mika

mä voisin myydä sulle sen lasin, tai oikeastaan sen koko mittarin kuoren, missä lasi on kiinni hintaan 20e
        BMW 525i -05

ex:540i-98,850i-91,316i-03,520i-97,528i-97,635csi-82
        M5-90,325i-86,520i-88,518i-85

Comment

• Mikander
          Newbiemmer
          • May 2004
          • 25

mailaatko [email protected] yhteystietosi.
          Terveisin
          Mika Ervasti

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎